Több mint tizenegymillióan követik azt a koreai influenszert, aki már napok óta a magyar fővárosban tartózkodik, és akinek a videói 2-3 milliós megtekintést produkálnak.
Tzuyang, a mokpanginfluenszer először a Pléh csárdában evett meg 2 kiló rántott húst, több tányér pacalpörkölt és több liter szörp kíséretében, aztán egy steakétteremben fogyasztott elképesztő adagokat.
Tzuyang ezúttal a Nyugati téri McDonald’sbe tért be, a világ egyik legszebbjének tartott – tavaly 1,8 milliárd forintból megújult –, ikonikus budapesti gyorsétteremben összesen 10 hamburgert evett meg, több adag sült krumpli és üdítő mellett.
A videó végén látható előzetes szerint Tzuyang a Sir Lancelot középkori lovagi éttermet vette célba. A felvételt eddig 116 ezren látták, a Pléh csárdás fogyasztást már 2,3 millióan, de a steakes lakmározását is 2 millióan nézték meg pár nap alatt.
A mokpang már egy több mint egy évtizede létező műfaj, és a Covid alatt beköltözött a streaming világába. A műfaj egyszerű alapokra épít: egy ember (vagy akár többen is) hatalmas mennyiségű ételt fogyaszt el, közben beszélget a nézőivel – az általános csevegés (Just Chatting) amúgy is az egyik legnépszerűbb kategória a Twitchen.
Sok nézőt az evés élménye vonz be: ők a vizuális és auditív ingerek miatt nézik ezeket a streamereket.
A mokpang azonban nem csak a mennyiségről szól: a streamerek gyakran ételritkaságokat vagy akár különlegesen fűszeres ételeket is fogyasztanak, amelyek még jobban növelhetik a rosszullét kockázatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.