
Nem csak a bőrt, a lelket is szépíti az új magyar dekorkozmetikum (x)
A The Pre dekorkozmetikumok fejlesztése egy személyes történettel kezdődött. Fábián Eliza, a cég tulajdonosa, négy évvel ezelőtt átesett egy súlyos koronavírus-fertőzésen, ami nagyon megviselte az idegrendszerét. Ahogy ő fogalmazott: a szorongás és a pánik a mindennapjai részévé vált. Ekkor született meg az ötlet, hogy olyan dekorkozmetikai márkát alapítson, amelynek termékei egyrészt kívül megszépítik a bőrt, másrészt belül megadják a well being, azaz a jó közérzet érzését.

A vállalkozás 2024-ben alakult, de vezetői több tízéves felső vezetői tapasztalattal rendelkeznek a hazai és a nemzetközi piacon is. A cég jelenleg 30-nál is több partnerrel dolgozik együtt a világ különböző pontjain, ugyanis termékfejlesztésük a korábbi évekre nyúlik vissza. Fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, minden egyes termék eladása után 500 forinttal támogatnak egy rászorulót.
100 százalék magyar innováció
Másfél éves kőkemény fejlesztés és kísérletezés után a The Pre termékfejlesztői a neurokozmetika aktív hatóanyagait felhasználva megalkottak egy innovatív alapozót. „A termék használata egy ellazultabb állapotot eredményezhet, de a mentális munkát senki sem spórolhatja meg” – ismertette Fábián Eliza. A termék a Lélekalapozó nevet kapta. A neurokozmetika aktív hatóanyagai közvetlenül hatnak a bőr idegvégződéseire, receptoraira, a bőrünk ugyanis nemcsak védelmi szerv, hanem érzékelő szerv is, amely képes kommunikálni az idegrendszerrel. A Lélekalapozó olyan hatóanyagokat tartalmaz, amelyek segítenek csökkenteni a bőr stresszreakcióit, a fejlesztők azt mondják, ezek a hatóanyagok serkentik a bőrben lévő boldogsághormonok, például az endorfinok termelését, ezáltal javítják a bőr komfortérzetét.

Mitől más a Lélekalapozó?
Fábián Eliza elmesélte, hogy az egyik legfontosabb hatóanyaga a TiMOOD™ (neuroaktiv hatóanyag), amely védi a bőr idegsejtjeit az öregedéstől, serkenti a keratinociták szaporodását és a dopamin felszabadulását, támogatva az egészséges, friss arcbőrt. „Klinikai vizsgálatok bizonyították, hogy javítja a stresszes egyének érzelmi közérzetét, elősegítve a nyugodtabb állapotot. Az Érzelmi Közérzet Vizsgálata Innovatív Neuropszichológiai Megközelítéssel elnevezésű vizsgálatban 30 stresszes önkéntes 28 napon át napi kétszer használt egy 2 százalék TiMOOD™ tartalmú krémet vagy placebót az arcára. Az érzelmi állapotukat mérő teszt kimutatta, hogy a TiMOOD™ jelentősen növelte a nyugalommal és kiegyensúlyozottsággal kapcsolatos érzelmi dimenziót” – emelte ki a szakember. Fábián Eliza hangsúlyozta, hogy nemcsak a Lélekalapozó termékben található meg ez a hatóanyag, hanem a Bázis elnevezésű készítményben is, amely színes pigmentek nélkül nyújtja ugyanezt a hatást. Férfiaknak, vagy akik hidratáló krémként sminkmentesen szeretnék használni, tökéletes – fűzte hozzá.

Gőzerővel folyik a fejlesztés
A Lélekalapozó mellett több más készítmény fejlesztése jelenleg is zajlik, készül egy fürdőkoncentrátum, de éjszakai krém, arcmaszk és szemránckrém is ugyanezekkel a neuroaktív hatóanyagokkal – részletezte Fábián Eliza. Mindig hangsúlyozza, hogy a The Pre missziója, hogy segítsen azoknak az embereknek, akik stresszel, önbizalomhiánnyal vagy egyéb lelki problémával küszködnek.


