A The Pre dekorkozmetikumok fejlesztése egy személyes történettel kezdődött. Fábián Eliza, a cég tulajdonosa, négy évvel ezelőtt átesett egy súlyos koronavírus-fertőzésen, ami nagyon megviselte az idegrendszerét. Ahogy ő fogalmazott: a szorongás és a pánik a mindennapjai részévé vált. Ekkor született meg az ötlet, hogy olyan dekorkozmetikai márkát alapítson, amelynek termékei egyrészt kívül megszépítik a bőrt, másrészt belül megadják a well being, azaz a jó közérzet érzését.
A vállalkozás 2024-ben alakult, de vezetői több tízéves felső vezetői tapasztalattal rendelkeznek a hazai és a nemzetközi piacon is. A cég jelenleg 30-nál is több partnerrel dolgozik együtt a világ különböző pontjain, ugyanis termékfejlesztésük a korábbi évekre nyúlik vissza. Fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, minden egyes termék eladása után 500 forinttal támogatnak egy rászorulót.
Másfél éves kőkemény fejlesztés és kísérletezés után a The Pre termékfejlesztői a neurokozmetika aktív hatóanyagait felhasználva megalkottak egy innovatív alapozót. „A termék használata egy ellazultabb állapotot eredményezhet, de a mentális munkát senki sem spórolhatja meg” – ismertette Fábián Eliza. A termék a Lélekalapozó nevet kapta. A neurokozmetika aktív hatóanyagai közvetlenül hatnak a bőr idegvégződéseire, receptoraira, a bőrünk ugyanis nemcsak védelmi szerv, hanem érzékelő szerv is, amely képes kommunikálni az idegrendszerrel. A Lélekalapozó olyan hatóanyagokat tartalmaz, amelyek segítenek csökkenteni a bőr stresszreakcióit, a fejlesztők azt mondják, ezek a hatóanyagok serkentik a bőrben lévő boldogsághormonok, például az endorfinok termelését, ezáltal javítják a bőr komfortérzetét.
Fábián Eliza elmesélte, hogy az egyik legfontosabb hatóanyaga a TiMOOD™ (neuroaktiv hatóanyag), amely védi a bőr idegsejtjeit az öregedéstől, serkenti a keratinociták szaporodását és a dopamin felszabadulását, támogatva az egészséges, friss arcbőrt. „Klinikai vizsgálatok bizonyították, hogy javítja a stresszes egyének érzelmi közérzetét, elősegítve a nyugodtabb állapotot. Az Érzelmi Közérzet Vizsgálata Innovatív Neuropszichológiai Megközelítéssel elnevezésű vizsgálatban 30 stresszes önkéntes 28 napon át napi kétszer használt egy 2 százalék TiMOOD™ tartalmú krémet vagy placebót az arcára. Az érzelmi állapotukat mérő teszt kimutatta, hogy a TiMOOD™ jelentősen növelte a nyugalommal és kiegyensúlyozottsággal kapcsolatos érzelmi dimenziót” – emelte ki a szakember. Fábián Eliza hangsúlyozta, hogy nemcsak a Lélekalapozó termékben található meg ez a hatóanyag, hanem a Bázis elnevezésű készítményben is, amely színes pigmentek nélkül nyújtja ugyanezt a hatást. Férfiaknak, vagy akik hidratáló krémként sminkmentesen szeretnék használni, tökéletes – fűzte hozzá.
A Lélekalapozó mellett több más készítmény fejlesztése jelenleg is zajlik, készül egy fürdőkoncentrátum, de éjszakai krém, arcmaszk és szemránckrém is ugyanezekkel a neuroaktív hatóanyagokkal – részletezte Fábián Eliza. Mindig hangsúlyozza, hogy a The Pre missziója, hogy segítsen azoknak az embereknek, akik stresszel, önbizalomhiánnyal vagy egyéb lelki problémával küszködnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.