Meghibásodott a McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere, amely miatt számos japán, ausztrál és hongkongi éttermében technikai problémák léptek fel. A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés. Japánban pedig több étteremben leállították a személyes és mobilos rendelések felvételét a rendszer meghibásodása miatt – írja a Reuters.

McDonald's Event in Shanghai
Leállt a McDonald’s fontos informatikai rendszere. Fotó: NurPhoto via AFP

 

Tisztában vagyunk azzal, hogy a technikai kimaradás országszerte érinti éttermeinket jelenleg, és azon dolgozunk, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk ezt a problémát

– nyilatkozta a McDonald’s Australia szóvivője a The Guardiannak.

Az X-nek többen írtak bejegyzést a fennakadásokról: az egyik fogyasztó mindent rendben talált pénteken, amikor vásárolt a gyorséttermi óriás egyik üzletében, míg egy hoppon maradt fogyasztó arról számolt be, hogy „lehetetlen bármit is vásárolni” interneten és autós rendeléssel.