A Balatonvilágoson működő Hedon Sörfőzde az elmúlt év végén nehéz döntésre szánta rá magát a legújabb közleményük szerint:
megválik legismertebb termékeit megszemélyesítő karakterektől.
A főzde a Charlie és Johnny Firpo nevű, emblematikus söreinek receptjét, a további termékeihez hasonlóan, folyamatosan fejlesztette az utóbbi években. A termékfejlesztés tavaly egy következő szintre lépett, de ez csak az egyik oka annak, hogy a jövőben megújult arculattal, Charlie és Johnny néven találkozhatnak a fogyasztók a szóban forgó sörökkel.
Mint írták, a Hedon mindig nagy figyelmet szentelt ezen márkáinak, ugyanakkor a koronavírus járvány okozta gazdasági visszaesés a sörfőzdét is érinti, a Charlie és Johnny Firpo sörök címkéin feltüntetett karaktereket pedig csak
igen magas licencdíj ellenében használhatná tovább.
A sörfőzdénél, annak érdekében, hogy a lehető legjobb minőségben tudják tovább készíteni a szóban forgó két sör mellett a többi terméket is, úgy döntöttek, megújítják a két emblematikus Hedon sört, illetve trióvá bővítik a jól ismert párost.
A termékfejlesztéseknek hála a szóban forgó sörök mostani változata kellőképpen letisztult és tökéletesre csiszolt, így az eddig ismert címkék nélkül is fogyasztók kedvence maradhat.