A német hátterű diszkontlánc hazai leányvállalata immár hat éve debütált a Szigeten, kifejezetten a fesztiválozókra szabott pop-up bolti kitelepüléssel: élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, helyben sült pékáruval várva a résztvevőket. Az Aldi kínálata 2017-ben már a Volt Fesztiválon és a Balaton Soundon is megjelent. A Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, a szurkolók pedig tavaly, a labdarúgó-Európa-bajnokság idején az Akvárium Klubnál kialakított szurkolói zónában találkozhattak az áruházlánc foodtruckjával. A bolthálózat az idén is kiveszi a részét a magyar fesztiválszezonból, a már említett zenei események mellett a Szegedi Ifjúsági Napokra is kitelepül.

Az Aldi idén ki kitelepül a Szigetre, a Voltra, a Balaton Soundra és a SZIN-re is.
Fotó: Mohai Balázs / MTI

Mint ismert, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, ma már országszerte 155 üzlettel van jelen a hazai kiskereskedelemben, és több mint 4800 főt foglalkoztat. Aldi Utazás márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakat üzemeltet.  A vállalat mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, emellett klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású gázok kibocsátását, ezáltal működése karbonsemleges.

Rossz hír: mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk a fesztiválozóknak

Az idei fesztiválszezon hasonlónak ígérkezik, mint a korábbiak, a pandémia előtti legjobb időkből. Jelen állás szerint teljes értékű idénnyel terveznek a szervezők a tartalmat illetően. Egészségügyi korlátozó intézkedésekkel nem kell számolni, a hazánkban is frissen felbukkant majomhimlő elleni egyéni védekezés pedig téma lesz a nyár folyamán.

Az Aldi 384 milliárd forint becsült bruttó forgalommal a kilencedik a Trade Magazin kereskedelmi toplistáján, amelyet egy másik diszkontlánc, a Lidl vezet, méghozzá 921,8 milliárd forinttal. A képzeletbeli dobogó második és harmadik fokán a SPAR (791,8 milliárd) és a Tesco (765) áll. A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi piac harmadik diszkontja, a Penny 389,5 milliárd forint becsült bruttó forgalommal a nyolcadik.

Erős lesz a felhozatal az idei Sziget Fesztiválon

Súlyos betegségben szenved Justin Bieber, veszélybe kerülhet a budapesti fellépése?

Több koncertjét is kénytelen lemondani az énekes, miután a fél arcára lebénult.