Mintegy 170 millió forintból újította meg a Mammut bevásárlóközpontban található üzletét a Rossmann Magyarország. A Budapest II. kerületében lévő boltot a legfrissebb német koncepciót követve alakították ki, így 250 négyzetméterrel bővült, és a magyarországi üzletek közül az egyik legnagyobb extra szortimenttel rendelkezik. De négy önkiszolgáló kasszával is felszerelték, ezzel pedig már országszerte 98 üzletükben alkalmaznak ilyen funkciót, ami a boltok 41 százalékát fedi le.

Rossmann
Fotó: Rossmann

A drogérialánc azt írta közleményében, hogy az összesen bruttó 643 négyzetméternyi alapterületű üzlet a Rossmann egyik legnagyobb hazai egysége, 

amelyben a vállalat várakozásai szerint évente akár 500 ezer vásárló is megfordulhat majd.

Ez egyébként már a negyedik olyan boltjuk, amelyet német standard alapján alakítottak ki. Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója erről több adatot is megosztott:

  • 40 folyóméternyi új termékválasztékot kínál a vásárlóknak,
  • a boltban akár egyszerre száz ember is akadálytalanul vásárolhat. 

A nagy területből adódóan a drogéria extra választékot kínál. Egyebek mellett számos magyar bőrápolási márka (NYX Professional Makeup, Nora Beauty, Body+me, Revuele, Sophie Michelle) elérhető, akárcsak a Rossmann saját márkái. Az új üzletben 3 Cewe fotó- és matricanyomtató automatát is kialakítottak, és Respray automata is van, így a vásárlók újratöltő deospray-technológiával hosszabbíthatják meg a termékek életét. 

Mire készül a Rossmann Magyarországon?

A lánc immár közel 240 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet, amelyekben összesen 14 ezer termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2500 saját márkás terméket. A vállalat az elmúlt időszakban jelentős fejlesztéseket végzett a Kökiben, a Debrecen Fórumban és a Siófokon megtalálható üzleteiben, és egy teljesen új drogériát is nyitott a Lurdy Házban. 

Idén a cég tíz új üzletet tervez nyitni,

valamint számottevő bővítésre készül 12 további üzletben.