BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Négyszeres leárazást indított az egyik legnagyobb magyarországi bolt – de csak áprilisban

Kétezer terméket akcióz le a Tesco. Sokat közülük 40-50 százalékkal.

Megnégyszerezi a Tesco az üzleteiben és online kapható, Clubcard nélkül is kedvezményes áron megvásárolható árucikkei számát februárhoz képest – jelentette be a magyar kiskereskedelmi piac harmadik legnagyobb szereplője csütörtökön.

Shoppers,Browse,An,Aisle,In,A,Tesco,Supermarket,On,April
Négyszeres leárazást indított az egyik legnagyobb magyaroroszági bolt – de csak áprilisban / Fotó: Shutterstock, illusztráció

Ezzel a döntéssel az áruházlánc minden vásárlója 

több mint kétezer alacsony árú termék közül válogathat. 

Az egyes akciók alatt akár 50 százalékos leértékelésekkel is találkozhatnak, de ez inkább a Tesco-hűségprogram tagjaira vonatkozik. A tömeges leárazás egész áprilisban érvényes, és az élelmiszer, ruházati cikkek és egyéb nem élelmiszer termékek esetében is elérhető. A Tesco néhány példát is hozott a leárazásokra. Mától, tehát április 4–10. között a friss zöldségek és gyümölcsök közül az eredeti árhoz képest

  • 48 százalékkal olcsóbban szerezhető be az idared alma, 
  • 43 százalék árengedmény van a fürtös magyar bébi szilvaparadicsomon, 
  • 41 százalék a csemegehagymán 
  • és 40 százalék a kék áfonyán.
  • A Tesco fehér csiperkegomba ára 33 százalék, 
  • a mangóé pedig 25 százalék kedvezményt tartalmaz. 
  • Többféle tej- és hústermék ára is számottevően csökken, beleértve a Mizo natúr joghurtot, a Tolle tejet, a Nádudvari tejfölt, a Kunsági félzsíros tehéntúrót, a Gyulai és Csabai szeletelt kolbászt, a szeletelt sertéskarajt, a darált marhahúst vagy a Tesco Finest sonkát.

Az említett időszakban többféle szeszes ital is a megszokotthoz képest jóval olcsóbban kapható, köztük például a Frittmann Irsai Olivér 35 százalék, a Bacardi 30 százalék és a Beefeater gin 25 százalék kedvezménnyel. Akiknek van Tesco-hűségkártyájuk, még több kedvezménnyel élhetnek.

Orosz boltlánc: inkább áprilisi tréfa lehet a magyarországi terjeszkedés – kár félnie a Lidlnek

Nagyot szólt a sajtóban, hogy az orosz Lidl, a Mere még az idén megjelenik Magyarországon. A hír szerint három éven belül több százmilliárdos forgalmú hálózatot építene fel, és legalább kétszáz boltot nyitna. Jól hangzik, csak kár, hogy senki nem tud róla.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.