Megnégyszerezi a Tesco az üzleteiben és online kapható, Clubcard nélkül is kedvezményes áron megvásárolható árucikkei számát februárhoz képest – jelentette be a magyar kiskereskedelmi piac harmadik legnagyobb szereplője csütörtökön.
Ezzel a döntéssel az áruházlánc minden vásárlója
több mint kétezer alacsony árú termék közül válogathat.
Az egyes akciók alatt akár 50 százalékos leértékelésekkel is találkozhatnak, de ez inkább a Tesco-hűségprogram tagjaira vonatkozik. A tömeges leárazás egész áprilisban érvényes, és az élelmiszer, ruházati cikkek és egyéb nem élelmiszer termékek esetében is elérhető. A Tesco néhány példát is hozott a leárazásokra. Mától, tehát április 4–10. között a friss zöldségek és gyümölcsök közül az eredeti árhoz képest
- 48 százalékkal olcsóbban szerezhető be az idared alma,
- 43 százalék árengedmény van a fürtös magyar bébi szilvaparadicsomon,
- 41 százalék a csemegehagymán
- és 40 százalék a kék áfonyán.
- A Tesco fehér csiperkegomba ára 33 százalék,
- a mangóé pedig 25 százalék kedvezményt tartalmaz.
- Többféle tej- és hústermék ára is számottevően csökken, beleértve a Mizo natúr joghurtot, a Tolle tejet, a Nádudvari tejfölt, a Kunsági félzsíros tehéntúrót, a Gyulai és Csabai szeletelt kolbászt, a szeletelt sertéskarajt, a darált marhahúst vagy a Tesco Finest sonkát.
Az említett időszakban többféle szeszes ital is a megszokotthoz képest jóval olcsóbban kapható, köztük például a Frittmann Irsai Olivér 35 százalék, a Bacardi 30 százalék és a Beefeater gin 25 százalék kedvezménnyel. Akiknek van Tesco-hűségkártyájuk, még több kedvezménnyel élhetnek.
Orosz boltlánc: inkább áprilisi tréfa lehet a magyarországi terjeszkedés – kár félnie a LidlnekNagyot szólt a sajtóban, hogy az orosz Lidl, a Mere még az idén megjelenik Magyarországon. A hír szerint három éven belül több százmilliárdos forgalmú hálózatot építene fel, és legalább kétszáz boltot nyitna. Jól hangzik, csak kár, hogy senki nem tud róla. |