BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Formához a tartalom

Hogyan lehet a formához megfelelő tartalmat társítani? -- ez a Tihanyban kezdődött kétnapos, az internetfelhasználóknak rendezett konferencia egyik fő kérdése. Az Internet Hungary 2000 Az új gazdaság" és Az új média címet viselő szekciókban tárgyalja a fenti problémát.

A Média Hungary konferenciasorozat mintájára szervezték meg Tihanyban Internet Hungary 2000 címen a szolgáltatójellegű s az internetfelhasználóknak szóló reprezentatív éves nemzeti rendezvényt. A szervezők a konferencia programjának összeállításakor azt a célt tartották szem előtt, hogy az elhangzott előadások, esettanulmányok és fórumok konkrét ötleteket adjanak, segítséget nyújtsanak a multinacionális és hazai nagyvállalatok képviselőinek éppúgy, mint az internettel még csak ismerkedő kisvállalkozóknak. A tihanyi tanácskozás két szekcióban zajlik: Az új gazdaság címet viselő konferencián a Magyarország előtt álló gazdasági lehetőségekről, befektetési stratégiákról esik szó; Az új média szekcióban pedig a hagyományos és az új eszközök egymás mellett élése a fő téma.



Több mint 1 milliárd dollár -- ennyi egy befektetőknek a Deutsche Bank által készített felmérése szerint a magyar új média értéke. Ennek az összegnek több mint a harmada külföldi tőke. A térségben Magyarország vonzza a legtöbb, az internetes piacon érdekelt befektetőt. A világháló az olyan, Európa peremén elhelyezkedő kis nemzeteknek is, mint a magyar, lehetőséget teremt a fejlődésre -- véli Horváth László, a Active Media (USA) képviselője. A tőkebeáramlás legnagyobb akadályaként a magas telefonhasználati díjakat és az alacsony számítógép-telítettséget nevezte meg.



Az új média szekcióban kedden kezdődött tanácskozáson az internet és a hagyományos médiumok egymás mellett élése, illetve várható összeolvadása volt a fő téma. Ahhoz, hogy az on-line média valódi versenytársa legyen a hagyományos sajtónak, gyorsabbá kell válnia az adatátvitelnek, pontosabb keresőprogramokra van szükség, és arra, hogy az új eszközök összekapcsolódjanak a hagyományosakkal -- mondta Merényi Miklós, a Figyelő főszekesztője a szekcióülésen. Both Vilmos, a Napi Gazdaság főszerkesztője a "régi média" továbbéléséről beszélt: nem igaz, hogy a világháló elkerülhetetlenül megöli, bedarálja vagy ellehetetleníti a hagyományos médiát. Létezik olyan stratégia, amely nemcsak a sikeres túlélést, de akár a látványos expanziót is biztosíthatja -- állította.


Internet Hungary 2000 -- Tihanyban Hogyan lehet a formához megfelelő tartalmat társítani? -- ez a Tihanyban kezdődött kétnapos, az internetfelhasználóknak rendezett konferencia egyik fő kérdése. Az Internet Hungary 2000 Az új gazdaság" és Az új média címet viselő szekciókban tárgyalja a fenti problémát. Munkatársunktól-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.