A magyar kereskedelmi csatorna része lett az RTL Group páneurópai komplex médiahálózatának, novemberben indított elektronikus szolgáltatását megújítva belépett az eddig nyolc országra, 85 website (250 milliót meghaladó havi letöltés) hirdetési felületének értékesítésére kiterjedő hálózatba. Ennek lényege a televíziós internetes hirdetés egymást kölcsönösen kiegészítő és segítő lehetőségének összekapcsolása, például átfogó kampányok összehangolt, ám lényegében mégis egy kézben összpontosuló lebonyolítása. (A luxemburgi társaság szolgáltatásai közt megtalálható például sportjogok értékesítése is.)
Vagyis az RTL voltaképpen média-kereskedőháznak tekinthető -- foglalta össze a tartalomszolgáltatás és hirdetési hely együttes értékesítését, az egész Európára kiterjedő "keresztmédia" (cross media) tartalmát Johannes Züll, az RTL Group alelnöke.
Az RTL Klub Online másik újdonsága a netáruház, amelyen kezdetben a magyar csatorna merchandising termékeit lehet megrendelni. Később bővítik a termékkört, és megteremtik az ingyenes e-mail, webtárhely és SMS-küldés, más honlapokra keresés lehetőségét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.