BUX 39,412.74
-0.51%
BUMIX 3,795.1
-0.11%
CETOP20 1,860.46
+1.28%
OTP 8,400
+0.55%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.12%
-0.57%
0.00%
ZWACK 18,300
-1.08%
0.00%
ANY 1,580
+1.28%
RABA 1,130
0.00%
0.00%
-1.19%
-1.92%
0.00%
OPUS 173.6
-2.91%
-5.46%
0.00%
0.00%
-2.21%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,926
-0.14%
DELTA 39.85
-0.37%
ALTEO 2,290
+1.78%
0.00%
-0.98%
EHEP 1,370
-3.86%
0.00%
-0.38%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-2.21%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+3.95%
-1.13%
-0.77%
0.00%
-1.38%
-0.40%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
-3.02%
NAP 1,278
-0.16%
0.00%
+18.75%
Forrás
RND Solutions
Közélet

Újabb fejezet a Sláger-Danubius csatában: Továbbra is a Sláger a nyerő

A legnagyobb kereskedelmi rádiók 2006 első felében jelentősen növelni tudták bevételeiket. A közönségarányt tekintve minden korosztályban továbbra is élen álló Sláger Rádió például ebben az időszakban az egy évvel korábbinál 10 százalékkal több nettó bevételre tett szert, ráadásul legjobb eredményeit a kereskedelmi szempontból legfontosabb reggeli műsoridőben éri el.

A legfőbb rivális Danubius a 18-49 éves korosztályt tekintve a változatlanul 28 százalékon álló Slágerrel szemben az utóbbi hónapokban javuló tendenciát mutat, így ennek köszönhetően hat százalékos éves forgalomnövekedésre számít. A Danubius egyébként több mint egymilliárd forinttal növelte reklámbevételét 2005-höz képest, s ezzel megközelíti legfőbb vetélytársa hirdetési forgalomra vonatkozó eredményét, mely csupán mintegy félmilliárd forinttal emelkedett. A nagyok mellett a kisebb rádiók is jó félévet zártak, hiszen többek között a Rádió Café, a Roxy Rádió és az InfoRádió is növelni tudta bevételét a tavalyi évhez képest. VGO

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek