Újabb fejezet a Sláger-Danubius csatában: Továbbra is a Sláger a nyerő
A legnagyobb kereskedelmi rádiók 2006 első felében jelentősen növelni tudták bevételeiket. A közönségarányt tekintve minden korosztályban továbbra is élen álló Sláger Rádió például ebben az időszakban az egy évvel korábbinál 10 százalékkal több nettó bevételre tett szert, ráadásul legjobb eredményeit a kereskedelmi szempontból legfontosabb reggeli műsoridőben éri el.
A legfőbb rivális Danubius a 18-49 éves korosztályt tekintve a változatlanul 28 százalékon álló Slágerrel szemben az utóbbi hónapokban javuló tendenciát mutat, így ennek köszönhetően hat százalékos éves forgalomnövekedésre számít. A Danubius egyébként több mint egymilliárd forinttal növelte reklámbevételét 2005-höz képest, s ezzel megközelíti legfőbb vetélytársa hirdetési forgalomra vonatkozó eredményét, mely csupán mintegy félmilliárd forinttal emelkedett. A nagyok mellett a kisebb rádiók is jó félévet zártak, hiszen többek között a Rádió Café, a Roxy Rádió és az InfoRádió is növelni tudta bevételét a tavalyi évhez képest. VGO


