A legnagyobb kereskedelmi rádiók 2006 első felében jelentősen növelni tudták bevételeiket. A közönségarányt tekintve minden korosztályban továbbra is élen álló Sláger Rádió például ebben az időszakban az egy évvel korábbinál 10 százalékkal több nettó bevételre tett szert, ráadásul legjobb eredményeit a kereskedelmi szempontból legfontosabb reggeli műsoridőben éri el.
A legfőbb rivális Danubius a 18-49 éves korosztályt tekintve a változatlanul 28 százalékon álló Slágerrel szemben az utóbbi hónapokban javuló tendenciát mutat, így ennek köszönhetően hat százalékos éves forgalomnövekedésre számít. A Danubius egyébként több mint egymilliárd forinttal növelte reklámbevételét 2005-höz képest, s ezzel megközelíti legfőbb vetélytársa hirdetési forgalomra vonatkozó eredményét, mely csupán mintegy félmilliárd forinttal emelkedett. A nagyok mellett a kisebb rádiók is jó félévet zártak, hiszen többek között a Rádió Café, a Roxy Rádió és az InfoRádió is növelni tudta bevételét a tavalyi évhez képest. VGO
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.