BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Karácsonyi édességek: nagy az árkülönbség

A tavaly karácsonyi szezonban, a vásárlók 4 százalékkal több szaloncukrot vásároltak mint az azt megelőző évben. időszakában - derült ki a GfK Hungária felméréséből. A kereslet főként a sajátmárkás szaloncukrok felé irányult, ennek hátterében márkák közötti árkülönbség húzódik meg. Karácsonyi csokifigurákból, mikulásból tavaly 2 százalékkal kevesebb fogyott az előző évhez képest, ám a fogyasztói árak emelkedése mintegy 10 százalékos értékbeli piacbővülést vont magával. Az áremelkedés főként a diszkontokban (32 százalék) és a c&c üzletekben (44 százalék) volt kiugró. Ezzel párhuzamosan teret kaptak a hipermarketek, ahol a csokimikulásokat az egy évvel korábbiakhoz képest 2006-ban átlagosan 6 százalékkal lehetett olcsóbban beszerezni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.