Rohrböck András az áttörő forgalomnövekedést a következő évre várja, mivel ekkor kerül sor a futball EB-re, és az olimpiára. Az ügyvezető a Figyelőnek adott interjújában elmondta: a szezon elektronikai slágertemékei az MP3-lejátszó, az LCD televízió, valamint a teljes Európa-térképpel szerelt GPS navigációs készülék.
Az Euronics vezetője szerint Magyarországon a nyugati trendektől eltérően alakulnak a vásárlási szokások. A laptop piacot például nyugat-Európában a különleges típusok uralják, míg nálunk inkább az egyszerű verziók a keresettek. Hasonló a helyzet a laposképernyős televíziók esetében is: nyugaton mára a 42-50 inches készülékek a legkapósabbak, Magyarországon azonban továbbra is elsősorban a 26-32-es méretet keresik a vásárlók.
A vásárlási szokásokról szóval Rohrböck András elmondta: a hitelfelvételi láz valamelyest csökkent 2006-hoz képest, és az elektronikai termékek piacán még mindig csak kevéssé terjedt el a webes vásárlás, mivel a háziasszonyok továbbra is #szeretik megforni# a mosógépet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.