Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketingigazgatója. A kommunikációs szakember 20 év televíziózás után próbálja ki magát új feladatkörben – írja a nemzetisport.hu.
„Közös ismerősök révén találkoztam a Honvéd új tulajdonosaival, akikkel kötetlenül tudtunk beszélgetni a csapat és a klub kommunikációjáról. Kiderült, hogy nagyon sok mindenben passzolnak az elképzeléseink,
ugyanúgy gondolkozunk különböző dolgokról, irányvonalakról. Mindannyian úgy tartjuk, hogy a klub kommunikációjának a szurkolókat kell szolgálnia. Ebből a beszélgetésből jutottunk el odáig, hogy felkértek a Honvéd kommunikációs és marketingigazgatói posztjára” – nyilatkozta Azurák Csaba a klub hivatalos honlapján.
Az új kommunikációs és marketingigazgató szerint a Honvéd Médiaközpontnak növelnie kell a tartalomgyártást, azaz közelebb hozni a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait és az akadémián folyó életet.