Sokba kerül Victoria Beckhamnak a brand fenntartása
Tántorog a divat- és a szépségipar, még Victoria Beckham saját nevét viselő cége, a VBH is veszteséges,
a férje, David Beckham és a részvényesek több millió fontot pumpálnak a vállalatba, hogy életben tudják tartani a brandet
– írja a The Guardian.
A divatmárka eladásai ugyan tavaly 6 százalékkel csökkentek, a veszteséget mégis sikerült a korábbi évhez képest a felére visszaszorítani. Ehhez hozzájárult a pénzügyi tőkeinjekció. A Beckhams és a Neo Investment Partners magántőke-társaság 9,2 millió font kölcsönt adott, a részvényesek további 600 ezer fontot biztosítottak a cégnek.
Emellett más eszközökkel is lefaragták a költségeket:
az alkalmazottak egyötödét elküldték, és a gyártás is az egyharmadára zsugorodott.

Victoriát sokan bírálták amiatt, hogy hatalmas vagyona ellenére elbocsátotta dolgozóit a járvány idején.
Az intézkedések azonban a felsővezetést is érintették, a legjobban fizetett igazgató fizetését is 80 százalékkal csökkentették.
A csúcskategóriás divatmárkának nem tettek jót a folyamatos lezárások és a divatturisták elmaradása sem.
A VBH kénytelen volt 40 százalékkal csökkenteni számos termék árát.


