A megrongálódott gépkocsik két forgalmi sávot elfoglalnak, a terelés nem megoldható. Kérik, hogy a műszaki mentés idejére az autópálya érintett szakaszát lehetőség szerint az autósok kerüljék el.

Korábban írtuk, hogy baleset miatt megállították az M0-s autóút forgalmát az M1-es autópálya felé az M5-ös autópálya csomópontjánál. Az autóút 29-es kilométerében történt baleset miatt már az M5-ös autópályáról sem lehet felhajtani az M0-sra az M1-es autópálya felé, aki teheti, az M51-es autóúton kerülhet.

LUS_6175
Több helyen is felújítás van. Fotó: Kallus György / Világgazdaság

 

Nem csak a balesetek miatt vannak dugók

A katasztrófavédelem azt közölte, hogy egy tehergépkocsi és egy furgon ütközött össze az autóúton.

Az M0-s autóút déli szektorában, az M5-ös autópálya felé, a 6-os főúti csomópontnál javítási munkálatokat végeznek, míg a 13-as kilométernél két sávra szűkül az útpálya.

Itt csak kisebb torlódásra lehet számítani a beszámolók szerint – írta a Blikk. Az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán, a kerekharaszti pihenőhelynél, az 51-es és az 50-es kilométernél munkavégzés miatt csak egy sávon halad a forgalom, a dugó itt mindössze egy-két kilométer hosszúságú.

Munkavégzés miatt az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, a pákozdi pihenőhely után csak egy sávon halad a forgalom, a torlódás itt sem számottevő.

A magyar–ukrán határszakaszon, Záhony határállomás előtt az erős tranzitforgalom miatt 17 kilométeres a kilépő kamionsor, míg a magyar–román határszakaszon, Csanádpalota határátkelőhely előtt a kilépésre várakozó kamionsor hossza körülbelül két kilométer.