A Political Capital (PC) cégcsoporthoz tartozó gazdasági társaságok jórészt olyan PR-, marketing- és kommunikációs tanácsokkal látták el a Nemzetbiztonsági Hivatalt (NBH), amelyek minden más cégnél működhetek volna, viszont egy titkosszolgálati szerv esetében megmosolyogtatóan hangzanak – közölte a Mandier. A PC szerint le kellett volna cserélni a szervezet logóját, a turulmadarat azonban meg akarták tartani, ugyanis attól féltek, hogy a turul eltüntetésével kivívják a jobboldal haragját.

Fotó: Máthé Zoltán

A Political Capital arra tett javaslatot az NBH-nak, hogy foglalkoztasson egy szóvivőt, a probléma csak azzal lett volna, hogy 

a szóvivő semmilyen konkrétumot nem árulhatott volna el a hivatalban folyó munka részleteiről, így a munkakör értelmetlen lett volna.

Egy másik javaslat szerint az NBH-nak érdemes lett volna egy imázsfilmet is készítenie, ami a nyilvánosságnak szólt volna, de ez a videó sosem készült el. A Political Capital-tanulmányoknak az egyik legérdekesebb elemei az NBH-nak adott kommunikációs, PR- és arculati tanácsok. A PC által adott tanácsokról és részleteikről részletesebben olvashatnak a Mandiner cikkében.