Az osztrák A13-as (Brenner) autópálya rendkívül nagy forgalmi terhelésnek van kitéve, ezért jelentős munkálatok alá kell vetni, így például fel kell újítani a Lueg hídat, ami már január eleje óta okoz forgalmi fennakadásokat Ausztriában – írja az Auto Motor Sport.
2040-től teljesen újjáépül az útvonal legfontosabb hídja is, az ikonikus Europabrücke, azaz Európa híd. A hídon naponta több ezer jármű halad át, különösen nyáron, amikor az olasz tengerpartra tartó turisták is erre közlekednek.
Európa egyik legmagasabb hídja Patsch és Schönberg közt hidalja át a Wipptalt, vagyis a Wipp-völgyet Tirolban. A hidat 1963. november 17-én adták át a forgalomnak.
A Startlap szemléje szerint a híd teljes hossza 815 méter, 190 méteres magasságban épült a Still folyó felett. Öt vasbeton pilléren áll, a középső pillér 146,5 méterrel a legmagasabb, ez az építkezés idején rekordnak számított.
Az Osztrák Autópálya-Kezelő Rt. (Asfinag) a híd kora és a terhelése miatt úgy döntött, hogy az Európa hidat lebontják, és teljesen új épül helyette. A Wipptal 2029 és 2047 közötti építési programjának koncepciója szerint az új híd építése 2040-ben kezdődik, és várhatóan négy évig tart. Az építési módszer és az építési szakasz forgalmi irányításának részleteit még nem véglegesítették.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.