Ősszel leplezik le és nem sokkal ezt követően kezdik el gyártani Brüsszelben az Audi első, kizárólag elektromos hajtásrendszerű autóját. Az új szabadidő-autó lesz az első a világon, amelynél külső tükrök helyett kamerákat és monitorokat használnak majd azokban az országokban, ahol az előírások azt megengedik. Kisebb szélesség, kisebb légellenállás, alacsonyabb szélzaj jellemzi a virtuális tükröket, és háromféle nézet – autópálya, kanyarodás, parkolás – közül lehet majd választani. Mivel jelentősen csökken a légellenállás, így megnőhet az elektromos autó hatótávolsága. A légellenállási együttható egytizedes csökkenése napi használatban bő négy kilométerrel nagyobb megtehető távolságot eredményez egy villanyautónál.
Az e-tron több mint ezer órát töltött az Audi szélcsatornájában, ahol időnként 300 kilométer/órás sebességű széllel támadták a karosszériát. A végeredmény 0,28-os légellenállási együttható, azaz Cw-érték, ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy a valós fogyasztást jobban tükröző WLTP-ciklus szerint 399 kilométer lehet az autó hatótávolsága.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.