Kamerákkal váltja ki a külső tükröket az Audi e-tron
Ősszel leplezik le és nem sokkal ezt követően kezdik el gyártani Brüsszelben az Audi első, kizárólag elektromos hajtásrendszerű autóját. Az új szabadidő-autó lesz az első a világon, amelynél külső tükrök helyett kamerákat és monitorokat használnak majd azokban az országokban, ahol az előírások azt megengedik. Kisebb szélesség, kisebb légellenállás, alacsonyabb szélzaj jellemzi a virtuális tükröket, és háromféle nézet – autópálya, kanyarodás, parkolás – közül lehet majd választani. Mivel jelentősen csökken a légellenállás, így megnőhet az elektromos autó hatótávolsága. A légellenállási együttható egytizedes csökkenése napi használatban bő négy kilométerrel nagyobb megtehető távolságot eredményez egy villanyautónál.
Az e-tron több mint ezer órát töltött az Audi szélcsatornájában, ahol időnként 300 kilométer/órás sebességű széllel támadták a karosszériát. A végeredmény 0,28-os légellenállási együttható, azaz Cw-érték, ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy a valós fogyasztást jobban tükröző WLTP-ciklus szerint 399 kilométer lehet az autó hatótávolsága.


