AM | Hivatalosan is megérkezett Európába az új generációs Jeep Wrangler. A szeptemberi forgalmazáskezdet idején rögtön 180 gyári kiegészítő is a vásárlók rendelkezésére áll majd. A Sport és Sahara felszereltségekhez a Command-Trac, a Rubiconhoz a Rock-Trac fantázianevű összkerékhajtást adják. Előbbihez is van terepfokozat, de csak hátra kérhető zárható differenciálmű, utóbbinál rövidebb a terepáttétel, előre és hátra is jár a gombnyomásra zárható differenciálmű. Továbbra is lehajtható az első szélvédő, de mivel egy tetőmerevítő a helyén marad, a belső tükör ekkor is használható. Az alumíniumajtók zsanérjait Torx kulccsal lehet levenni, a vászontető mellett a kemény tető is levehető.Alapfelszerelésként kapja a nyolcfokozatú automatikus váltót az európai kivitel, az alapmotor, a 2,2 literes négyhengeres turbódízel 200 lóerős teljesítményű és 450 newtonméteres nyomatékú. Az év végétől lesz majd elérhető a 2,0 literes benzines turbómotor, amely 272 lóerős, illetve 400 newtonméteres, az észak-amerikai kiviteltől eltérően itt nem forgalmazzák majd a modellt lágy hibrid hajtással.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.