BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A külső tükrök helyett monitorokat használnak

Közzétették az első képeket az Audi e-tron prototípus műszerfaláról. Ezeken rögtön látható a külső tükröket kamerával és monitorral kiváltó rendszer. Ennek a kijelzőit az ajtókárpit elején, tehát a hagyományos külső tükörnél mélyebben helyezik el, és valamiért nem a megszokott téglalap alapú képet mutatja a rendszer, hanem levágják a sarkokat, mesterséges holttereket teremtve, ezzel munkát adva a holttérfigyelő segédnek. Ahogy a hagyományos tükröknél, itt is lehet állítani a látómezőt, ezenkívül háromfajta üzemmód van autópályás vezetésre, kanyarodáshoz és parkoláshoz. Emellett rá is lehet közelíteni az egyes részletekre.

A két nagy kontrasztú OLED-kijelző mellett három nagy képernyő van a műszerfalon: a vetített műszeregység mellett ott a központi kijelző és a középkonzolt helyettesítő alsó érintőképernyő, ráadásul az utas előtti betét hátsó megvilágítású is lehet. A 2928 milliméter tengelytávolság öt személynek is tágas utasteret ígér, a sík hátsó padló miatt a középső hely is használhatónak tűnik. Az akkumulátoros-elektromos hajtással csendes lesz az Audi e-tron, de hogy ez ne legyen mindig így, arról a 705 watt összteljesítményű, 16 hangszórót használó térhangzást is előállítani képes Bang & Olufsen hangrendszer gondoskodik.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.