Egyenesen a Formula–1 világából érkezik a Renault Megane R.S. Trophy új turbófeltöltője, amely kerámiagolyós csapággyal rendelkezik. Ezek könnyebbek, keményebbek és simábbak az acélgolyóknál, a súrlódási ellenállásuk csak harmadakkora, mint a hagyományos, olajfilmen futó turbináké. Ez gyorsabb reakciót tesz lehetővé, azaz gázadásra hamarabb jön meg az erő. A turbófeltöltővel együtt a kipufogórendszerben is van újdonság, a hátsó dob helyére egy olyan egység került, amelyben pillangószelep is van, ez az üzemmóddal együtt hallhatóvá teszi a mély dörmögést vagy épp durrogást.
Az alapáron adott összkerékkormányzás mellett a Cup felfüggesztés is ott van a fedélzeten, tehát Torsen önzáró differenciálművet használnak. A 25 százalékkal merevebb lengéscsillapítókkal és 30 százalékkal feszesebb rugókkal együtt a kanyarstabilizátorok merevsége 10 százalékkal nőtt. Elöl két ötvözetből készített féktárcsákat használnak, így 1,8 kilogrammal csökkent az autó tömege. Pirosra festett Brembo féknyergeket és a 19 colos Jerez felnikre szerelt Bridgestone Potenza S001 abroncsokat kapott a kocsi. 2019-től lesz választható a Fuji Light felni, amely darabonként 2 kilogrammos tömegmegtakarítást eredményez. Ezekre kifejezetten a Renault Sport számára kifejlesztett Bridgestone Potenza S007 abroncsokat szerelnek majd. Az 1,8 literes, 300 lóerős és a kézi vagy EDC váltótól függően 400 vagy 420 newtonméteres teljesítményű Trophy-változathoz lesz csak elérhető a Liquid Yellow fényezés, a Megane R.S. standard színei mellett. Az első légterelőre Trophy felirat kerül, extraként választható az előző Megane R.S. továbbfejlesztett, Recaro kagylóülése is, az új tartószerkezettel 20 milliméterrel vitték lejjebb a magasságot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.