Méretes csomagtérrel csábítja a vevőket a lépcsős hátú A-osztály
Az 1982-ben piacra dobott 190-es volt a Baby-Benz, ahhoz képest tengelytávban 6,5, karosszériahosszban 10 centiméter előnye van az új A-osztály lépcsős hátú változatának. A kocsi orrába beépített motor is keresztbe fordult. A helykínálat megegyezik az ötajtós A-osztályéval, szóval nem kell feltétlenül hiányolni azt a 6 centit, amivel a kínai lépcsős hátú A-osztály megelőzi a világpiacon forgalmazott változatot.
A 4549 milliméter hosszúságú karosszériához 2729 milliméteres tengelytávolság tartozik, a csomagtartó mérete 420 liter. Az új befejezés nemcsak ránézésre szép, de a formatervezőknek is segít, hiszen a segítségével sikerült az ötajtós 0,25-os légellenállású értékét alulmúlni a Cw 0,22-os együtthatóval. A kisebb, 2,19 négyzetméteres homlokfelület miatt sikerült beállítani az első CLA rekordalacsony értékét.
Az év végén kerül a kereskedésekbe a normál tengelytávolságú Mercedes-Benz A-osztály Sedan. A piaci rajtnál csak két erőforrással lesz választható: az 1,33 literes turbómotor 163 lóerős és 250 newtonméteres teljesítménnyel A 200 néven, az 1,5-es turbódízel 116 lóerős és 60 newtonméteres teljesítménnyel A 180 d-ként. Mindkét esetben alapfelszerelés a 7G-DCT fantázianevű dupla kuplungos váltó. A lépcsős hátú változatnál is elérhető a láblendítésre felnyíló csomagtérfedél. A piaci bevezetés alkalmából választható Edition 1 kivitelt rézszínű betétek teszik különlegessé. A lépcsős hátú, hivatalosan Sedan névre keresztelt változat egyébként nem készül Kecskeméten, nálunk egy még be nem mutatott autó lesz a társa az ötajtós változatnak.


