BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Méretes csomagtérrel csábítja a vevőket a lépcsős hátú A-osztály

Az 1982-ben piacra dobott 190-es volt a Baby-Benz, ahhoz képest tengelytávban 6,5, karosszériahosszban 10 centiméter előnye van az új A-osztály lépcsős hátú változatának. A kocsi orrába beépített motor is keresztbe fordult. A helykínálat megegyezik az ötajtós A-osztályéval, szóval nem kell feltétlenül hiányolni azt a 6 centit, amivel a kínai lépcsős hátú A-osztály megelőzi a világpiacon forgalmazott változatot.

A 4549 milliméter hosszúságú karosszériához 2729 milliméteres tengelytávolság tartozik, a csomagtartó mérete 420 liter. Az új befejezés nemcsak ránézésre szép, de a formatervezőknek is segít, hiszen a segítségével sikerült az ötajtós 0,25-os légellenállású értékét alulmúlni a Cw 0,22-os együtthatóval. A kisebb, 2,19 négyzetméteres homlokfelület miatt sikerült beállítani az első CLA rekordalacsony értékét.

Az év végén kerül a kereskedésekbe a normál tengelytávolságú Mercedes-Benz A-osztály Sedan. A piaci rajtnál csak két erőforrással lesz választható: az 1,33 literes turbómotor 163 lóerős és 250 newtonméteres teljesítménnyel A 200 néven, az 1,5-es turbódízel 116 lóerős és 60 newtonméteres teljesítménnyel A 180 d-ként. Mindkét esetben alapfelszerelés a 7G-DCT fantázianevű dupla kuplungos váltó. A lépcsős hátú változatnál is elérhető a láblendítésre felnyíló csomagtérfedél. A piaci bevezetés alkalmából választható Edition 1 kivitelt rézszínű betétek teszik különlegessé. A lépcsős hátú, hivatalosan Sedan névre keresztelt változat egyébként nem készül Kecskeméten, nálunk egy még be nem mutatott autó lesz a társa az ötajtós változatnak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.