A Volkswagen konszern gőzerővel dolgozik elektromos építőkészletein, ám a nagy munka közben nem maradt elég erőforrása a jelennel foglalkozni. Ezért az Abt Sportsline tuningcég sietett a segítségére, s ők készítik az e-Caddy és az e-Transporter nevű elektromos haszonjárműveket. Utóbbit már 2017 elején megmutatták, mostanra végeztek a fejlesztéssel, illetve már felkészültek a sorozatgyártásra is. Fontos változás, hogy a két akkumulátor közül a kisebb, 37,3 kilowattóra kapacitásúval 208 kilométert, a nagyobb, 74,6 kilowattórással pedig 400 kilométert lehet közlekedni a gyári adatok szerint. A töltési idő 7,2 kilowattos gyorstöltővel 5 óra 10 perc, illetve 10 óra 20 perc, de villámtöltésre is van lehetőség. Az e-Caddy alapja a Maxi nevű hosszabb karosszéria, az első kerekeket itt is a 111 lóerős teljesítményű, 200 newtonméter maximális nyomatékú villanymotor hajtja. Az akkumulátor ebben az esetben csak egyféle lehet, a 37,3 kilowattórás kapacitású telep 220 kilométeres hatótávolságot biztosít. Ezt – ahogy az e-Transporter hasonló értékeit is – az NEDC-, és nem a reálisabb WLTP-módszer alapján állapították meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.