A Mercedes-Benz 300 e és 300 de jelzéssel dobja piacra a zöld rendszám használatára jogosult, továbbfejlesztett hibrid modelljeit. Műszakilag annyi változás történt a korábban 350 e néven kínált plug-in hibrid hajtáshoz képest, hogy a 9G-Tronic automatikus váltóba behajtó villanymotort erősebbre cserélték. A teljesítménye 88 helyett már 122 lóerő, és 440 Nm-rel képes segíteni a belső égésű motort. Az utóbbi a 300 e-nél a 2,0 literes, 211 lóerős és 350 newtonméteres turbómotor, a 300 de a 2,0 literes, 194 lóerős és 400 newtonméteres dízelt kapja. A rendszernyomaték minden esetben 700 newtonméter, a rendszerteljesítmény a benzinesnél 320, a dízelnél 306 lóerő.
A lítiumion-akkumulátor kapacitását több mint a duplájára növelték, 6,4 helyett 13,5 kilowattóra, ami a WLTP-mérés szerint – modellsorozattól függően – 50-57 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Az intelligens navigáció hatással van az autó rendszereire, például az utolsó szakaszra tartalékolja az elektromos energiát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.