Még lendületesebb megjelenést biztosít a Porsche nagyméretű szabadidő-autójának a Coupé tetővonala. Alapesetben nem nyitható, 0,92 négyzetméteres panoráma-üvegtetőt kap a Cayenne modellsorozat második karosszériaváltozata, felár ellenében adnak zárt, karbon tetőlemezt. Egyébként háromféle tömegcsökkentő csomagot is kínálnak.
Laposabb szögben áll az első szélvédő, az autó csúcspontja 20 milliméterrel lett alacsonyabb, az újraformázott hátsó sárvédőket rögtön 18 milliméterrel ki is szélesítették a normál ötajtóshoz képest, a hátsó rendszámtáblát pedig a lökhárítóba süllyesztették. Az egyébként csak a Turbo modellhez járó aktív tetőspoiler a Coupénál szériafelszerelés, 90 kilométer per órás tempó felett 135 milliméterrel felemelkedik a szárny, ezzel növelve a hátsó tengelyre ható leszorítóerőt. Olyan komolyan veszi a Porsche a Cayenne Coupé sportkocsi voltát, hogy alapáron csak két ülést helyez el a második sorban. Akinek mindenképpen szüksége van az öt ülőhelyre, annak felárat kell fizetnie az egyszerű, 2 + 1 személyes padért.
A csomagtér alaphelyzetben 600–625 literes a motorváltozattól függően, támladöntés után 1510–1540 literes a raktér. A piaci bevezetéskor egy szűk, mindössze két benzinmotorra korlátozódó választékkal vásárolható meg a Porsche Cayenne Coupé. Alapáron 3,0 literes V6-os biturbót adnak 340 lóerős teljesítménnyel és 450 newtonméteres maximális nyomatékkal, amely a Sport Chrono csomaggal
6 másodperces 0–100 kilométer per órás sprintet biztosít. A tömegcsökkentő extrák megrendelésével ez az érték 5,9 másodpercre csökkenthető. A Cayenne Turbo Coupé a 4,0 literes V8-as biturbót kapja 550 lóerővel és 770 newtonméterrel. Ez a modell 3,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből az óránkénti 100 kilométeres tempóra, a csúcssebesség 286 kilométer per óra. Később a normál Cayenne-hez elérhető plug-in hibrid hajtások is választhatók lesznek a Coupéhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.