Divatosabban formált oldalfalak és szélesebb felépítés jellemzi a Subaru Legacy új generációját, amely a márka Global Platform padlólemezét használja. Az új alap sokkal merevebb karosszériát eredményez, miközben a nagy szilárdságú acél aránya csak 13 százalékkal növekedett, a korábbinál pedig 371 százalékkal több strukturális ragasztót használnak. Új a gyártásfolyamat is, először összeállítják a karosszériavázat, majd erre hegesztik rá a külső paneleket, a padlóban lévő kereszttartókat szivaccsal töltik meg.
Az utastérben is szemmel látható a változás, hiszen egy 11,6 col átlójú, élére állított központi érintőképernyővel szembesülhetünk. A kijelzőn állandóan elérhetők a klimatizálás állítógombjai, a gyorsabb hardvernek köszönhetően pedig egyszerre kétféle képet képes megjeleníteni, illetve ezek beállítását elvégezni. Például a sofőr a rádiót, az utas pedig a navigációt kezelheti egyszerre. A wifi modem LTE kapcsolattal dolgozik, a Starlink online szolgáltatás új modulokkal bővült.
Az Egyesült Államokban alapmotor maradt az előző modell utolsó évében bemutatott 1823 lóerős, 2,5 literes szívóboxer. Teljesen új fejlesztésű ugyanakkor a 260 lóerős és 375 newtonméteres, 2,4 literes, turbós boxermotor. Ehhez szériafelszerelésként adják a fokozatmentes, automata váltót, amelyben alacsonyabb viszkozitású olaj csökkenti a súrlódási veszteséget. Új a felfüggesztés is, az első MacPherson rugóstagok alsó lengőkarja alumínium, a stabilizátor 23 milliméter átmérőjű cső. A Chicagói Autószalonon bemutatott új Subaru Legacy forgalmazása az ősszel kezdődik, az európai változat és a kombi bemutatkozása a nyári időszakra tehető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.