BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kupénál praktikusabb a kombi, és mégis ugyanolyan sportos

Míg a CLA kupénak házon belüli versenytársa az A-osztály lépcsős hátú változata, addig a hangzatos Shooting Brake nevű kombinak nincs párja – még a vetélytársak kínálatában sem.

Szemrevaló a megjelenés, még a kupénál is nagyobb íveket rajzoltak a formatervezők, a cápaorr is hatásos. Egy kicsit módosultak az arányok, hiszen a kasztni 48 milliméterrel hosszabb és 53 milliméterrel szélesebb a korábbinál, míg a magasság 2 milliméterrel csökkent. Az elődénél tágasabb lett a belső tér, a karosszéria egészen a B oszlopig a kupéval megegyező, a magasabban futó tetőnek köszönhetően azonban nagyobb méretű hátsó ajtóknak örülhetnek a második sorba beszállók. A csomagtérnyílás a maga 871 milliméteres szélességével arasznyival bővebb a korábbinál, és természetesen elérhető az érintés nélküli nyitás. A raktér alaphelyzetben 505 literes, tíz literrel nagyobb a korábbinál. Fontos változás, hogy az A-osztályhoz képest a CLA Shooting Brake egy újabb verziójú MBUX digitális asszisztenst kap, amely már mozdulatokkal is vezérelhető, például a középkonzol felett V alakban tartott mutató- és középső ujjal hívható elő a „személyes kedvenc” funkció. A hangvezérlés, illetve az üzenetfelolvasás funkció magyar nyelven nem érhető el.

A márka kompakt modellcsaládján belül a legsportosabb hangolást kapja a CLA, nincs ez másként a Shooting Brake-nél sem. Alapfelszerelésként adják például a több lengőkaros, független hátsó felfüggesztést, és nagyobb átmérőjű stabilizátorokat használnak. Feláras az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, a felnik 16–19 colosak lehetnek, a menetstabilizáló hangolását pedig úgy módosították, hogy a lehető legsportosabb legyen az élmény.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.