BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ingázásra ajánlják a legújabb E osztályt

A kilencfokozatú automatikus váltóba 122 lóerő és 440 newtonméter teljesítményű villanymotor hajt be az 1,95 literes dízel (194 lóerő per 400 newtonméter) mellett, az utóbbi önmagában is szépen mozgatja a nagy méretű karosszériát – esetenként takarékosabban is: a 220 d limuzin tesztautónál 6,2, a 220 d kombinál 6,9, az összkerékhajtású, emelt 220 d All-Terrain kombinál pedig 7,2 liter volt az átlagfogyasztás 100 kilométeren ezzel a motorral. A plug-in hibridnél 6,3 literes gázolajfogyasztást mértünk, amihez még némi áramszámla is hozzájön hat-hét órás töltést követő, 30 kilométeres szakaszokban. Elektromos módban finom a működés, és a nagy nyomaték miatt tempósan is tudunk haladni, de hibridként elkelne némi finomítás. A dízelnek már alacsony fordulaton is nagy a nyomatéka, az életre kelése előtt a villanymotor szinkronizál, azaz hirtelen rúg egyet, majd hajtani kezd a dízelmotor – a működés finomsága jócskán elmarad a Toyota rendszereitől. A hátsó tengely fölé épített akkumulátor miatt a csomagtér csak 370 literes, és a töltőkábel is helyet vesz el. A 300 de 17 382 490 forintos indulóára mintegy 1,7 millióval magasabb a 220 d áránál, az előbbi fenntartását a zöld rendszám okán alacsonyabb közterhek teszik olcsóbbá.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.