A kilencfokozatú automatikus váltóba 122 lóerő és 440 newtonméter teljesítményű villanymotor hajt be az 1,95 literes dízel (194 lóerő per 400 newtonméter) mellett, az utóbbi önmagában is szépen mozgatja a nagy méretű karosszériát – esetenként takarékosabban is: a 220 d limuzin tesztautónál 6,2, a 220 d kombinál 6,9, az összkerékhajtású, emelt 220 d All-Terrain kombinál pedig 7,2 liter volt az átlagfogyasztás 100 kilométeren ezzel a motorral. A plug-in hibridnél 6,3 literes gázolajfogyasztást mértünk, amihez még némi áramszámla is hozzájön hat-hét órás töltést követő, 30 kilométeres szakaszokban. Elektromos módban finom a működés, és a nagy nyomaték miatt tempósan is tudunk haladni, de hibridként elkelne némi finomítás. A dízelnek már alacsony fordulaton is nagy a nyomatéka, az életre kelése előtt a villanymotor szinkronizál, azaz hirtelen rúg egyet, majd hajtani kezd a dízelmotor – a működés finomsága jócskán elmarad a Toyota rendszereitől. A hátsó tengely fölé épített akkumulátor miatt a csomagtér csak 370 literes, és a töltőkábel is helyet vesz el. A 300 de 17 382 490 forintos indulóára mintegy 1,7 millióval magasabb a 220 d áránál, az előbbi fenntartását a zöld rendszám okán alacsonyabb közterhek teszik olcsóbbá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.