Hatalmas siker volt az első GLA-osztály, amelyből több mint egymillió példányt értékesítettek, de a Mercedes érezte, hogy valami másra vágynak az ügyfelek. Most nem az egyszerű ötajtóst, hanem a tágasabb belsejű egyterűt vették alapul, amikor a 143 milliméteres hasmagasságú kompakt modellt elkészítették. Alaposan megváltoztak az arányok, 21 milliméterrel lett rövidebb és 104 milliméterrel (!) magasabb a karosszéria, a vonalvezetés mindezt jól álcázza. Az első lábtér (mínusz 18 milliméter) és a hátsó fejtér (mínusz hat milliméter) kivételével minden méret bővült, az élen a hátsó térdhely jár 116 milliméterrel. Itt kell megjegyezni, hogy a GLA első sorában az aktuális A-osztályhoz képest 14, a B-osztályhoz képest pedig öt centiméterrel magasabban ülnek az utasok. De a csomagtér is jól járt az arányok átalakításával, a 435 literes tér 14 literes bővülés. Extraként kérhető a 14 centiméteres sínen tologatható, meredekebbre állítható támlájú hátsó ülés.Ott van a fedélzeten az MBUX digitális segéd és a rengeteg vezetőtámogató rendszer, a 4Matic összkerékhajtású modellekhez jár az Offroad-Technika csomag. Terepen haladáskor 50 kilométer per órás tempó alatt világítanak a ködfényszórók, az elektronikusan vezérelt központi differenciálművel spékelt összkerékhajtás, a blokkolásgátló és az elektronikus gázpedál beavatkozási pontjai is megváltoznak.
A központi kijelző mutatja a legfontosabb adatokat, és ilyenkor lehet számítani a lejtmeneti fékvezérlésre is. Meglepően szűk lesz a kezdeti motorválaszték, első körben csak 200-as jelzésű benzinesként és AMG 35-ös sportmodellként lesz megvásárolható a GLA, dízelek és a plug-in hibridek később gyarapítják a választékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.