Christian von Koenigsegg nem kevesebbet állít a Gemera modell kapcsán, mint hogy az teljesen új, eddig nem létező jármű-kategóriát teremt: a mega-túraautókét. Ezt pedig azzal érdemli ki a konstrukció, hogy négyszemélyes utasteret kínál, miközben a menetteljesítményeivel gyakorlatilag bármilyen ellenfelet képes maga mögött hagyni. Ebben nagy szerepe van a forradalmi plug-in hibrid hajtásláncnak, amelyben a svédek szabadalmaztatott Freevalve technológiája (vezérműtengely helyett pneumatikus-elektromos aktuátorok mozgatják a szelepeket). A belső égésű motor egy 2,0 literes, háromhengeres biturbó, 600 lóerő és 600 newtonméter teljesítménnyel, ezenkívül van még három villanymotor a fedélzeten (egy-egy a hátsó kerekeknél, a harmadik a belső égésű motor főtengelyéhez csatlakozik), amelyek további 1100 lóerőt és 2900 newtonmétert adnak, a rendszerteljesítmény 1700 lóerő és 3500 newtonméter. Nem csoda, hogy a nulláról 100 kilométer per órára gyorsulás megvan 1,9 másodperc alatt, míg a csúcssebesség meghaladja az óránként 400 kilométert.
Mindezt zöld rendszámmal teszi egyébként a Gemera, hiszen az elektromos hatótávolsága 51 kilométer. A háromhengeres biturbó etanollal, metanollal, E85-tel és benzinnel is üzemeltethető. A Koenigsegg 300 példány legyártását tervezi egymillió dolláros indulóárral, ezért a pénzért ott van a fedélzeten az összkerékhajtás és -kormányzás. Az utastérben több érintőképernyős egységet is elhelyeznek, elöl és hátul is van indukciós telefontöltő, 11 hangszórós a hifi, a légkondicionáló háromzónás, minden utas kényelmét olvasólámpa és két pohártartó garantálja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.