L. G. | A 2017-es Frankfurti Autószalonon még hagyományos személyautó-karosszériával mutatták meg az akkumulátoros-elektromos Mercedes-Benz tanulmányát, a szériaváltozat viszont már a piaci trendekhez illően szabadidő-
autó lesz. Egészen pontosan a GLA-osztály orrát és farát alakítják át az EQA számára. Az új hajtással együtt teljesen új futóműhangolást kell készíteni a típusnak,
Svédországban véglegesítik a mérnökök a beállításokat, a közönségpremier az ősszel lesz, a forgalmazás megindulása leghamarabb az év végén várható. A hírek szerint többféle akkumulátorkapacitással is választható lesz az EQA, már a legkisebb is 400 kilométeres WLTP-hatótávolságot ígér, de ennek csaknem a duplája is kérhető majd. Motorból is többféle lesz, 204 lóerős elsőkerék-hajtású és 272 vagy 340 lóerős összkerékhajtású rendszereket készítenek a tervek szerint. Ugyanezek a hajtások lesznek választhatók az EQB nevű modellhez, amelyet a B-osztály alapján készítenek el, és 2021 áprilisában dobnak piacra.
A legkisebb EQA is
400
kilométeres WLTP-hatótávolságot ígér
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.