Lővei Gergely, Crewe | A modern korban egy kicsit elhalványult a Mulliner név, amely egyedi igények szerint elkészített nagyszériás Bentley-t jelentett, de ez most megváltozik. A világ legrégebbi karosszériaépítő műhelye, a Bentley Mulliner a jövőben minden egyedi kívánságot teljesít, legyen szó színről vagy éppen teljesen egyedi karosszériáról. A most bemutatott Bacalar nevű kétszemélyes sportkocsi még csak nem is extrém példa arra, hogy mire képes az új üzletág, de gondolatébresztőnek tökéletes. Szemmel láthatóan a Continental GT-t alapul véve valósították meg a vezetési élményt a középpontba helyező barchettát, a karosszérián felfedezhetők a tavalyi centenárium alkalmából bemutatott 100 EXP GT vonásai. Politikailag korrekt módon rengeteg újrahasznosított anyagot használtak fel – ezek közé tartozik például az ötezer éves mocsári tölgyből készített műszerfal is –, nem spóroltak az emberi munkával sem, egy ülést például 148 199 egyedi öltéssel varrtak meg. Az autóhoz egyébként poggyászkészletet is mellékelnek, színe megegyezik majd az autóéval. Mind a tizenkét szerencsés ügyfél – akiket kiválasztottak a Bentley Bacalarra jelentkezők közül – meghatározhatja autójának színeit. A technikába nincs beleszólásuk, de nem is nagyon kell tovább fokozni a 659 lóerős, 900 newtonméter nyomatékú biturbó W12-est, amely nyolcfokozatú duplakuplungos váltón keresztül hajtja a kerekeket. A kiindulási alapot képező Continental GT-hez képest 20 milliméterrel kiszélesítik a nyomtávot, de a kényelem (vagy gombnyomásra a sportosság) jegyében megtartják a 48 voltos Dynamic Ride Systemet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.