L. G. | Az előző generációnál helyezték teljesen új alapra a Porsche 911-es sorozatot, amelyet megtartottak a legutóbbi generációváltásnál is, így nem szabad azon csodálkozni, hogy a Targa karosszériánál változtatások nélkül megtartották az előd meglehetősen bonyolult tetőmechanizmusát. Gombnyomásra 19 másodpercig tart a tetőmozgatás, legyen szó nyitásról vagy csukásról. A piaci forgalmazásnál csak összkerékhajtással, 4 és 4S változatban lehet választani a bukókeretes nyitott karosszériát. Alapáron adják a nyolcfokozatú PDK-váltót is, a 4S-nél extraként kérhető a hétfokozatú kézi kapcsolású váltó. A 3,0 literes, hathengeres bokszer biturbó a Targa 4-esben 385 lóerős, a Sport Chrono modell 4,2 másodperc alatt éri el a száz kilométeres óránkénti tempót, míg a 4S 450 lóerős és 3,6 másodperc alatt tudja le a sprintet. Az utóbbi négytizedes javulás az elődhöz képest. Alapáron kapja az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást az új 911-es, gombnyomásra megemelhető a hasmagasság (Smartlift) az akadályok leküzdésére.
A Targa 4 elöl 235/40 R19, hátul 295/35 R20 méretű abroncsokat kap, körben 330 milliméteres féktárcsákat és négydugattyús féknyergeket, a Targa 4S elöl 245/35 R20-as, hátul 305/30 R21-es abroncsokat kap, körben 350 milliméteres féktárcsákat, elöl hat-, hátul négydugattyús féknyergekkel. Az új Targát 2020. augusztus elejétől lehet megvásárolni.
Nyáron lesz teljes a karosszériaválaszték: a kupé és a kabrió mellé megérkezik a targa
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.