AM | Tulajdonképpen a teljes európai finomítókapacitást lefedik a FuelsEurope nevű szakmai szervezet tagjai, amelyek között ott találjuk a Mol csoportot is. Az olajipar úgy akarja kivenni a részét az Európai Unió azon törekvéséből, hogy 2050-re klímasemleges legyen, hogy szén-dioxid-semleges folyékony (vagy gáz halmazállapotú) üzemanyagokra állnak át a finomítók, amivel nemcsak a közúti, de a légi és a vízi közlekedés környezeti terhelését is csökkenteni tudják. Ez persze jelentős befektetéseket igényel: a jelenlegi technológiával és költségekkel számolva a következő harminc évben 400–650 milliárd eurónyi befektetést kell végrehajtani a cél elérése érdekében.
Az első, ipari léptékben is jelentős lépésekre 2025-ben kerül majd sor. Ha minden a tervek szerint alakul, akkor az üzemanyagok lecserélésével 2035-re már évi 100 millió tonna szén-dioxid-kibocsátást spórol meg az EU közlekedési ágazata, ami azzal egyenértékű, mintha ötvenmillió elektromos autó futna az utakon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.