Régen a karosszériaváltozatra utalt a Hard Top, azaz a kemény tető, hiszen feláras volt a zárt utastér az ős Land Rovernél, amely alapáron vászontetővel jött. A legújabb, immár önhordó karosszériás modellnél nincs nyitott karosszéria, a Hard Top a befalazott hátsó oldalablakokra utal, ez a megoldás a három- és ötajtós karosszériával is választható haszonjármű sajátja.
A Defender Hard Top 3,5 tonnát vontathat, az elektronikus rendszerek pedig megkönnyítik a sofőr dolgát azzal, hogy tolatásnál a középkonzolon lévő forgókapcsolóval lehet az utánfutót irányítani, minden mást intéz az elektronika. A digitális, kamerát használó ClearSight visszapillantó tényleg hasznos, a személyautóhoz hasonlóan itt is elérhető a háromszemélyes első üléssor. A rakteret a konszern Special Vehicle Operations műhelye alakította ki, amelyről Michael van der Sande, az SVO ügyvezetője azt mondta: „A lehető legteljesebb mértékben kiaknázzuk az új Defender rakterének funkcionalitását és kihasználhatóságát. A robusztus anyagok alkalmazásával és az ötletes, átgondolt tárolási megoldásokkal az új modell messze túlszárnyalja minden korábbi Defender Hard Top modell képességeit.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.