Hard Top néven fut a Defender új haszonjárműve
Régen a karosszériaváltozatra utalt a Hard Top, azaz a kemény tető, hiszen feláras volt a zárt utastér az ős Land Rovernél, amely alapáron vászontetővel jött. A legújabb, immár önhordó karosszériás modellnél nincs nyitott karosszéria, a Hard Top a befalazott hátsó oldalablakokra utal, ez a megoldás a három- és ötajtós karosszériával is választható haszonjármű sajátja.
A Defender Hard Top 3,5 tonnát vontathat, az elektronikus rendszerek pedig megkönnyítik a sofőr dolgát azzal, hogy tolatásnál a középkonzolon lévő forgókapcsolóval lehet az utánfutót irányítani, minden mást intéz az elektronika. A digitális, kamerát használó ClearSight visszapillantó tényleg hasznos, a személyautóhoz hasonlóan itt is elérhető a háromszemélyes első üléssor. A rakteret a konszern Special Vehicle Operations műhelye alakította ki, amelyről Michael van der Sande, az SVO ügyvezetője azt mondta: „A lehető legteljesebb mértékben kiaknázzuk az új Defender rakterének funkcionalitását és kihasználhatóságát. A robusztus anyagok alkalmazásával és az ötletes, átgondolt tárolási megoldásokkal az új modell messze túlszárnyalja minden korábbi Defender Hard Top modell képességeit.”


