Globálisan három modellből áll a Porsche Taycan villanyautó-választéka (4S, Turbo, Turbo S), ezekhez csatlakozik a most Kínában bemutatott utónévtelen alapmodell, amelyet csak a hátsó kerekek hajtanak. Első körben csak Kínában lehet majd megvásárolni ezt a kivitelt, de a Porsche nem zárja ki, hogy ha győzi kapacitással, más piacokon is elérhető lesz. Az alapváltozatban 79,2 kilowattóra kapacitású az akkumulátor, amelyhez (a rajtautomatika bekapcsolásakor) 408 lóerő csúcsteljesítményű villanymotor tartozik, a hatótávolság az NEDC-ciklus szerint 414 kilométer. A feláras kivitelben 93,4 kilowattóra kapacitású az akkumulátor, 476 lóerő csúcsteljesítményű villanymotor tartozik hozzá (a rajtautomatika bekapcsolásakor), a hatótávolság az NEDC-ciklus szerint 489 kilométer. Száz kilométer per órára mindkét esetben 5,4 másodpec alatt gyorsul, azaz a tapadás jelenti a korlátot, a csúcssebesség 230 kilométer per óra. Az első hajtómotor hiánya miatt nagyobb az első csomagtér, összesen 491 liter várja a csomagokat.
A Porsche Taycan alapkivitele 888 ezer jüanba (körülbelül 39 millió forintba) kerül, a nagy akkus változat 948,5 ezer jüan. Viszonyításként: az összkerékhajtású Taycan 4S alapára 1,15 millió jüan, a Taycan Turbóé 1,5 millió jüan, a Taycan Turbo S-ért pedig legalább 1,8 millió jüant kell fizetni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.