AM | Beköszöntött az elektrifikáció kora a Maserati márkánál, a 48 voltos lágy hibrid rendszerrel szerelt Ghiblivel. A márka legnépszerűbb modelljéből 2013-as bemutatása óta százezer példányt értékesítettek. A 2,0 literes négyhengeres turbómotorhoz a Bosch szállítja a 48 voltos indítógenerátort és az elektromos légsűrítőt, tehát kettős feltöltésű a belső égésű erőforrás. A rendszerteljesítmény 330 lóerő, a maximális nyomaték 450 newtonméter, ez alacsony, 1500/perces fordulattól áll rendelkezésre egészen 4000/percig. A 0–100 kilométer per órás gyorsulás 5,7 másodpercig tart, a csúcssebesség óránként 255 kilométer, az egyelőre csak becsült (hátra van a hitelesítés) szabványos átlagos fogyasztás 100 kilométerenként 9,6-8,5 liter. Azért van szüksége erre az új erőforrásra az autónak, mert a 3,0 literes V6-os turbódízel (7,5 liter per 100 kilométeres átlag) csak Európában kapható, takarékos erőforrásra pedig világszerte mindenfelé van igény, amit az új lágy hibrid modellel elégítenek ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.