BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Alvázas óriási terepjáróként tér vissza a kínálatba a Grand Wagoneer

am | Ezúttal nincs famintás fólia a karosszéria külsején, cserébe van megvilágított hűtőrács, és fekete tetővel karcsúsítják a vonalvezetést. A kerékjáratokba 24 colos felnik kerülnek, amelyeknél 3D-nyomtatással készített díszeket is elhelyeznek. Első prémium-szabadidő-autóként a Grand Wagoneer kap kijelzőt az utas elé, persze egyébként se spórolnak a monitorokkal:

a kormány mögé egy 12,3 colos kerül, a központi kijelző 12,1 colos, alatta van egy 10,25 colos a klímavezérléshez, az utas elé egy másik 10,25 colos kijelző kerül. A második sorban az üléstámlákon van egy-egy 10,1 colos monitor, középen egy 10,1 colos harmadik kijelző segít a klíma vezérlésében.

Az egészet a Uconnect 5-ös rendszer vezérli, minden eddiginél gyorsabb hardverrel, Android operációs rendszerrel és számos új alkalmazással. A McIntosch fejleszti a hifit, amely 23 hangszóróval szolgáltat térhangzást. Anélkül, hogy részleteznék a hajtást, annyit mondanak, hogy lesz elektrifizáció is, háromféle összkerékhajtás közül lehet majd választani a szériamodellnél, és elérhető lesz a Quadra-Lift légrugózás is. Elöl független, hátul merev tengelyes felfüggesztést kap majd az alvázas felépítésű Jeep Grand Wagoneer.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.