am | Ezúttal nincs famintás fólia a karosszéria külsején, cserébe van megvilágított hűtőrács, és fekete tetővel karcsúsítják a vonalvezetést. A kerékjáratokba 24 colos felnik kerülnek, amelyeknél 3D-nyomtatással készített díszeket is elhelyeznek. Első prémium-szabadidő-autóként a Grand Wagoneer kap kijelzőt az utas elé, persze egyébként se spórolnak a monitorokkal:
a kormány mögé egy 12,3 colos kerül, a központi kijelző 12,1 colos, alatta van egy 10,25 colos a klímavezérléshez, az utas elé egy másik 10,25 colos kijelző kerül. A második sorban az üléstámlákon van egy-egy 10,1 colos monitor, középen egy 10,1 colos harmadik kijelző segít a klíma vezérlésében.
Az egészet a Uconnect 5-ös rendszer vezérli, minden eddiginél gyorsabb hardverrel, Android operációs rendszerrel és számos új alkalmazással. A McIntosch fejleszti a hifit, amely 23 hangszóróval szolgáltat térhangzást. Anélkül, hogy részleteznék a hajtást, annyit mondanak, hogy lesz elektrifizáció is, háromféle összkerékhajtás közül lehet majd választani a szériamodellnél, és elérhető lesz a Quadra-Lift légrugózás is. Elöl független, hátul merev tengelyes felfüggesztést kap majd az alvázas felépítésű Jeep Grand Wagoneer.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.