BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Erősebb lett a Panamera

am | Megpróbálja tartani a lépést a Taycan modellel a Porsche Panamera, ezért a most bejelentett frissítésnél megnövelték a V8-as motorok teljesítményeit. A Pa­na­mera 4-ben immár világszerte a 2,9 literes V6-os biturbó dolgozik (330 lóerő, 450 newtonméter), a V8-as GTS modellnél 20 lóerővel 480 lóerőre növelték a teljesítményt, és az új sportkipufogóval a hang is ka­rak­te­resebb lett. Búcsúzott a Tur­bo modell, amelynek a helyére a Tur­bo S kerül 80 lóerővel magasabb teljesítménnyel, a 630 lóerő és 820 newtonméter a rajtautomatikával 3,1 másodperces 0–100 kilométer per óra sprintre teszi képessé a sportszedánt vagy a sportkombit, a csúcssebesség óránként 315 kilo­méter. A légrugózást és az elektromos beavatkozókat a nagyobb teljesítményhez hangolták. Új a kínálatban a 4S E-Hybrid 560 lóerő és 750 newtonméter rendszerteljesítménnyel, 3,7 másodperces 0–100-as gyorsulással, óránkénti 298 kilométeres csúcssebességgel. Ez is a megnövelt, 17,9 kilowattóra kapacitású akkumulátort kapja, amely WLTP-módszer szerint mérve városban 54 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Mindhárom karosszéria, tehát az ötajtós, a kombi és a nyújtott is az eddig feláras Sport Design megjelenésű, a Turbo S-nek új, még nagyobb légbeömlőkkel rendelkező első lökhárítót készítettek. A felfrissített technikájú és megjelenésű Porsche Panamera október közepén kerül a kereskedésekbe.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.