A Squid Game sikerén felbuzdulva sosem látott mennyiségű koreai alkotással jelentkezik a Netflix – olvasható Don Kangnak, a koreai tartalmakért felelős igazgatóhelyettesének keddi posztjában, melyről a Bloomberg számolt be.

Fotó: EyePress via AFP / AFP

Az írás szerint több mint 25 koreai program érkezik az idén, miután tavaly az országból érkező alkotások nézettsége hatszorosára nőtt. A Squid Game továbbra is a szolgáltató legnézettebb műsora, és a nézők 95 százaléka a félszigeten kívülről érkezett. Közülük sokan további koreai tartalmakat is kerestek a platformon. Így nagy sikereket ért el a csatorna Hellbound című műsora is, melynek premierjét 43,48 millió ember látta, 93 országban került be a top 10-be, és 34-ben vezette is a nézettségi listát.

A Netflix 2016 óta több mint 1 milliárd dollárt költött koreai tartalmakra, miután az amerikai piac telítettsége miatt a 4,3 milliárd főnyi népességű ázsiai, csendes-óceáni térségben is igyekszik növelni előfizetői számát. A régióban a koreai drámák pedig rendkívül népszerűek.

Az idén érkező alkotások között megtalálható lesz a Nagy pénzrablás koreai adaptációja, egy középiskolai zombiinváziót feldolgozó alkotás és egy a szöuli olimpiát hátteréül használó akciódús film is.