A hónap elején a Volkswagen, amely a VW, a Seat, a Cupra, a Lamborghini, a Bentley, a Ducati és a Porsche P911 márkával együtt az Audi tulajdonosa, közölte, azt javasolta a cégeinek, hogy további intézkedésig szüneteltessék a fizetett hirdetéseket a Twitteren, miután Elon Musk átvette a platformot.

Whole-vehicle Manufacturing Base Of FAW-Volkswagen In Tianjin, TIANJIN, CHINA - DECEMBER 05: Employees work on the assembly line of Audi Q3 at a whole-vehicle manufacturing base of the Sino-German joint venture FAW-Volkswagen Automotive Co Ltd on December 5, 2019 in Tianjin, China. Volkswagen Group China and its partners will invest over 4 billion euros in China in 2020. (Photo by VCG/VCG via Getty Images)
Fotó: Getty Images

A Reuters beszámolója szerint a Volkswagen szóvivője arról tájékoztatott, hogy minden márka követte a tanácsot, míg az Audi úgy döntött, hogy leállítja az organikus tevékenységeket is, például a közvetlen posztokat, és csak az ügyfelek kérdéseire válaszol a weboldalon.

A WirtschaftsWoche korábban vállalati forrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy az Audi leállította minden tevékenységét a közösségimédia-platformon.

 

Figyelemmel kísérjük a helyzetet, és a fejlemények függvényében döntünk a következő lépésekről

 

– tette hozzá az Audi szóvivője a Reutersnek küldött e-mailben küldött nyilatkozatában.

Az Audi november 1. óta nem tweetelt, miután korábban szinte minden nap kiposztolt valamit. Elon Musk október végén vette át a Twitter tulajdonjogát.