A kezdeti nehézségek után úgy tűnik, a kínai fogyasztók visszataláltak az iPhone-hoz, ugyanis a 16-os modellből 20 százalékkal többet adtak el, mint a tavalyi elődből.

A fogyasztók továbbra is a drágább modellek felé fordulnak. A csúcskategóriás Pro és Pro Max modellek eladása 44 százalékot nőtt a tavalyi hasonlókhoz képest.
A zökkenőmentes gyártásnak, a következetes árképzésnek és a meglévő iPhone-felhasználók hűségének köszönhetően jelentős növekedést ért el a modell Kínában
– mondta Ivan Lam, a Counterpoint elemzője. Hozzátette, „a termékösszetétel is jelentősen javult”. Ugyan a premier óta még nagyon kevés idő telt el, de az adatok azt sugallják, hogy az Apple 2024-es bevezetése jobban sikerült, mint a tavalyi. Persze 2023-ban a gyártási gondok is korlátozták az új modell elérhetőségét, így az eladásokat is.