BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Spotify teljesen új szuperprémium-előfizetést vezet be

A streamingóriás egy szuper-előfizetéssel bővítené kínálatát, mely sokkal magasabb hangminőséget ígér a rajongóknak. A Spotify természetesen borsos áron kínálná a csomagot, amivel együtt nagy nyereségre is számít.

A Spotify egy szuperprémium-előfizetési csomagot készül bevezetni, melyet kifejezetten a vájt fülű felhasználóknak szán. A szolgáltatás havi 18 dollárba kerül majd, 6 dollárral lesz drágább a jelenlegi prémium-előfizetésnél. A svéd streamingóriás az új előfizetéssel természetesen nemcsak az opciókat szeretné bővíteni, hanem szép bevételnövelést is elérhetne.

A Spotify teljesen új szuperprémium előfizetést vezet be
A Spotify teljesen új szuperprémium-előfizetést vezet be / Fotó: Jonathan Raa

A Music Pro névre keresztelt előfizetés három fő funkcióval csábítja magához az új előfizetőket:

  • magasabb minőségű hangzás;
  • korai hozzáférés koncertjegyekhez;
  • új funkciók, például egy „DJ mód”, amelyről még nem sokat tudni.

A koncertjegy-elővásárlási lehetőséggel a Spotify még jobban ki szeretné használni az úgynevezett „szuperrajongóit” – azokat a hallgatókat, akik rendszeresen vásárolnak merch termékeket, és kedvenc előadóik koncertjeire járnak. A Spotify az új előfizetési csomag bevezetése előtt új licencmegállapodásokat kötött a Universal Music és a Warner Music kiadókkal, hogy az ő művészeik – köztük Kendrick Lamar és Taylor Swift – dalai is elérhetők legyenek a szolgáltatáson keresztül. A Music Pro teljes indulása akár az őszig is csúszhat a további licencmegállapodások miatt – írja a Financial Times.

A Spotify riválisai, az Apple Music és az Amazon Music, már most is kínálnak veszteségmentes, nagy felbontású hangzást alap-előfizetéseik részeként.

A Spotify már 2021 óta ígérgeti saját hififunkcióját, de a bevezetése folyamatosan csúszik.

Nagyot nőtt tavaly a Spotify

A vállalat a költségek csökkentésével és jelentős létszámleépítésekkel először zárta nyereségesen egy teljes pénzügyi évét, és részvényei az elmúlt évben közel megháromszorozódtak. A Spotify piaci értéke jelenleg 130 milliárd dollár, magasabb, mint a három nagy lemezkiadó – Universal, Warner és Sony – összértéke.

A vállalat vezérigazgatója, Daniel Ek, a legutóbbi pénzügyi jelentésben utalt arra, hogy új előfizetési szintek bevezetését tervezi: „A zeneipar következő evolúciója az lesz, hogy a Spotify élményét jobban személyre szabjuk különböző felhasználói csoportok számára.” A Spotify az új megállapodások részeként egyre több hivatalos zenei videót is hozzáad a platformhoz, hogy versenyezzen olyan riválisokkal, mint a YouTube és a TikTok.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.