Hawaii és Szicília után Thaiföldre költözik a Fehér Lótusz (White Lotus). A sorozat következő évadát a helyi Four Seasons hotelben forgatták. Lassan megszokhattuk, hogy megugrik a sorozat forgatási helyszíneinek népszerűsége, nem is beszélve a sorozatnak otthont adó hotelekről. Ázsiában, Thaiföldön a turisztikai szakemberek 20 százalékos növekedést várnak az epizódoknak köszönhetően.
Chompu Marusachot, a Thaiföldi Turisztikai Hatóság New York-i irodájának igazgatója szerint az eddigi helyszínek forgalma is nagyjából ennyivel nőtt, remélik, hogy ez most is így lesz.
A Bloomberg szerint még az is benne van pakliban, hogy Chompu meg fog lepődni, ugyanis a filmet országszerte több helyszínen és szállodában forgatták, ami jót tehet az utazási kedvnek.
Emellett a sorozatot is egyre többen nézik, tehát egyre több emberhez jut el az élmény is.
A Fora utazási iroda már most is tapasztalja az érdeklődés növekedését, Rabia Malik, a cég tanácsadója szerint nyitottak már be úgy az irodába, hogy a harmadik évad helyszíneit akarják végigjárni, nem is beszélve az ottani hotelekről.
A Fehér Lótusz-láz nemcsak az adott hotelről szól már – a Fora thaiföldi foglalásainak mennyisége megtriplázódott,
ez a szám összhangban van a korábbi helyszíneken regisztrált növekedésekkel. A Black Tomato szicíliai forgalma szintén megháromszorozódott a második évad befejezése után.
Még ha Chompu elvárásai szerényebbek is,
az általa remélt 20 százalékos emelkedés is elég lenne ahhoz, hogy Thaiföld visszatérjen a pandémia előtti látogatottsági szintre.
Az ország idegenforgalmi és sportminisztériumának előzetes adatai szerint 2024-ben 35,5 millió turista kereste fel az országot, szemben a 2023-as 28,2 millióval, de ez még mindig elmarad a 2019-es csaknem 40 milliós szinttől. A növekedés nagy része az amerikai piacról származna, köszönhetően az amerikai szatírának, annak ellenére, hogy az Egyesült Államokból nem indulnak közvetlen járatok.
A harmadik évadot alkotó nyolc epizód – ahogyan az eddigiek is – a pénzes vendégek kalandjait és nyaralásuk mindennapjait követi nyomon, akik igencsak kihasználják az ötcsillagos nyaralóhely munkatársainak türelmét.
A torontói székhelyű Four Seasons Hotels and Resorts az a cég, amely exkluzív marketingpartnerséget kötött az HBO-val. Így reklámozhatja magát a White Lotus kizárólagos megtestesítőjeként, pedig a sorozatban több ötcsillagos szálloda is szerepel. A Mandarin Oriental és az Anantara alkalmazottai – akik az HBO-val kötött titoktartási megállapodások miatt névtelenül beszéltek a Bloomberggel – azt mondták, remélik, hogy ők is profitálnak majd a műsor elérhetőségéből, még akkor is, ha a szerződésben nem engedik meg nekik, hogy nyíltan közöljék filmbeli szerepüket.
Az Anantara számára különösen kapóra jönne a sok reklám és a népszerűsödés az Egyesült Államokban. A márka ugyanis növekedésben van, az elmúlt évben kilenc új helyszín nyitott Európában.
A harmadik évad előzetesében az anantarai Mai Khao üdülőhely előcsarnokának bejárata láthatóan a White Lotus gyógyfürdőt takarja;
de a munkatárs azt is hozzáteszi, hogy a vállalat három Koh Samui szállodáját is a White Lotus helyszínként használták. Az Anantara a thaiföldi turisztikai hatóság előrejelzéseivel összhangban 20 százalékos üzleti növekedésre számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.