Cristiano Ronaldo beszáll a filmiparba, az ötszörös aranylabdás portugál futballsztár ráadásul nem akármilyen kaliberű társat talált legújabb vállalkozásához. Matthew Vaughn-nal, a nagy sikerű Kingsman-filmek rendezőjével állt össze és alapított közös filmstúdiót.
A UR Marv névre keresztelt független stúdió célja a filmkészítés megújítása a legújabb innovatív technológiák felhasználásával, ugyanakkor a hagyományokat is mindvégig szem előtt tartva.
Ronaldo és Vaughn együttműködéséből már két akciófilm született, egy harmadik pedig jelenleg is fejlesztés alatt áll. Mindhárom alkotás egy sorozat része, a széria első filmjéről hamarosan konkrét részleteket is megosztanak majd a közönséggel – írta cikkében a Variety.
Cristiano Ronaldo elmondta, ez most egy különösen izgalmas fejezet az életében, és kíváncsian várja, milyen kihívásokat tartogat számára a filmipar.
Vaughn is hasonlóan pozitívan nyilatkozott. A rendező úgy fogalmazott, Cristiano egy hús-vér szuperhős, olyan elképesztő történeteket alkotott a játékával a futballpályán, amilyeneket ő soha nem lett volna képes kitalálni és megírni, de már alig várja, hogy új üzlettársával igazán inspiráló filmeket készíthessen.
Matthew Vaughn mára komoly és elismert névnek számít a filmvilágban, producerként részt vett többek közt a Blöff készítésében is, rendezőként ő jegyzi a Ha/Vert, az X-Men: Az elsőket is, de az igazi áttörést a Kingsman-franchise hozta meg számára. A kémfilmszéria három része óriási sikert aratott és pénzügyi szempontból is jól teljesített, miután közel 300 millió dolláros büdzséből forgott, a mozipénztáraknál pedig 950 milliós bevételt termelt.
Cristiano Ronaldo évek óta a világ legjobban kereső futballistájának számít, a Forbes magazin tavaly októberben közzétett elemzése alapján az éves bevétele a fizetését, a különböző bónuszokat és a szponzori pénzeket is figyelembe véve körülbelül 285 millió euró. A 40 esztendős világsztár összvagyonát a különböző források nagyjából 760 millió euróra becsülik, számos üzleti érdekeltséggel rendelkezik a szállodaipartól kezdve egészen a médiáig.
2023 októberében például a Medialivre nevű portugál médiakonszern egyik befektetője lett, ehhez a cégcsoporthoz olyan vezető lapok tartoznak, mint a Correio da Manhã vagy a Record.
Ronaldo a hagyományos mellett a közösségi médiában is szépen építi a brandjét: tavaly augusztusban indította el YouTube-csatornáját, amellyel egyetlen nap alatt 10 millió feliratkozót szerzett, jelenleg 75 millió a feliratkozóinak száma, az összes közösségi platformot figyelembe véve pedig egymilliárdnál is több követője van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.