A hagyományos kiskereskedelemben egyre nagyobb kihívást jelent a vevők megszólítása, különösen a digitális korban, amikor a vásárlók zöme online keres és rendel – írta az Origo. A pop-up boltok, vagyis az időszakos, rövid távra nyíló üzletek erre kínálnak izgalmas megoldást: egyfajta fizikai „élménylaborként” működnek, ahol a márkák közvetlen kapcsolatba léphetnek a fogyasztókkal.
A modell lényege egyszerű: egy népszerű, forgalmas helyszínen pár napra vagy hétre nyitnak egy boltformátumú kiállítóteret, ahol a vásárlók megtapinthatják a terméket, kipróbálhatják, vagy egy exkluzív ajánlat részesévé válhatnak. Nincs hosszú távú bérleti szerződés, sem állandó személyzet – a cél a gyors, koncentrált márkaépítés, eladás és adatgyűjtés.
Idén májusban a gyors divatóriás Shein is belépett ebbe a versenybe Ausztráliában. Sydney Parramatta városrészében, a történelmi Town Hall épületében négy napra nyitották meg a „Café Shein” névre keresztelt pop-up boltjukat. A 4 nap alatt a látogatók a Shein 11 almárkájának őszi–téli kollekcióját próbálhatták fel, vásárolhattak belőle helyben – mindezt ingyenes kávéval, stílustanácsadással és közösségi médiára szabott fotóhelyszínekkel megfűszerezve.
A teljes cikket ide kattintva olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.