Furcsa és feltehetően veszélyes munkák zajlanak a belgrádi Központi pályaudvaron, ahol az aluljáró szinten két tartóoszlopon jelentek meg repedések, amelyeket valakik ragasztóval próbálnak feltölteni és eltüntetni a járókelők elől.
A szerb Nova Ekonomija összefoglalója szerint ez azért is meglepő, mert a javításokra kiírt tender még nyitva áll, tehát azt sem tudni, hogy kik végzik ezeket a munkálatokat, amelyek csak elfedik a problémát, de nem oldják meg. Edin Drijo, Ausztriában dolgozó szerb mérnök hívta fel a figyelmet a problémára és arra, hogy ami most történik a vasútállomáson, az nem jelent valódi megoldást. Ráadásul
az aluljáró kérdéses szakasza feletti házban mintegy 550 ember lakik, ám ha a tartóoszlopok feladják a szolgálatot, az az épület is összeomlik.
Bár a hiba miatt kiírták a közbeszerzést a kérdéses gerendák megerősítésére, a nyertesé dolgát sem fogja megkönnyíteni, ha a tartóoszlopok repedéseit egyszerűen betömik valamilyen anyaggal, sőt akár ez még drágíthatja és nehezítheti is a javításokat. Drijo szerint a helyzet most annyira veszélyes, hogy szerinte azonnal le kellene zárni a pályaudvart.
Az újvidéki vasútállomás tavalyi tragédiája után érthetetlennek tűnik, hogy a szerb hatóságok miért vállalják a szétrepedt cölöpök és gerendák jelentette kockázatokat, ráadásul a belgrádi Központi pályaudvaron.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.