BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kisvállalkozói csomagokon dolgoznak

Az ABN Amro díjstruktúrájára támaszkodva indult el az új Kereskedelmi és Hitelbank vállalati üzletága, ami így a régi K&H-ügyfeleknek a számlafenntartás költségeinek emelkedését jelentette. A bank a jövőben több kedvezőbb díjcsomagot kínál majd a kis- és középvállalkozásoknak, s díjkedvezményekkel segíti az elektronikus bankolást is.

A K&H és az ABN Amro Bank fúziójából e hónap elején létrejött új Kereskedelmi és Hitelbankban a vállalati üzletágat az ABN Amrónál már meghonosított módszerek szerint fejlesztik tovább. Ennek jegyében került sor a díjstruktúra harmonizálására is -- tájékoztatott Kálmán László, a vállalati termékmenedzsmentet irányító ügyvezető igazgató.
Az ABN Amrónál megszokott, egységes díjstruktúra viszont a korábbi K&H-ügyfelek részére jelentős drágulást jelentett. A negyedéves számlavezetési díj kilencezer forintra emelkedett, s ez immár nem tartalmazza a minimális jutalékszintet sem. Kedvezőbb lett ugyanakkor az átutalási jutalékok díja: 2 ezrelék helyett 1,45 ezreléket számol fel a bank. Az ABN Amróban meghonosodott szokást visz tovább a pénzintézet akkor is, amikor az elektronikus úton feladott átutalásokért kedvezményesebb, 1,1 százalékos jutalékszintet hirdet meg, s ebben az esetben a minimumdíj is fele a 300 forintos papíralapú alapdíjnak.
Kálmán László szerint a döntően nagyvállalati ügyfélkörrel rendelkező ABN Amrótól érkező vállalati díjrendszert a kis- és középvállalkozások számára a K&H-nál a múlt év végén meghirdetett kv-díjcsomagok fenntartásával színesítik. Mivel ennek az ügyfélkörnek a bővítése -- a nagyvállalati ügyfelek megtartása, illetve devizaügyletek irányába történő elmozdítása mellett -- stratégiai célja a K&H-nak, a közeljövőben új termékcsomagok kifejlesztése várható.
A pénzintézet ügyvezető igazgatója szerint kitüntetett cél az is, hogy a vállalati ügyfelek minél szélesebb körében terjedjen az elektronikus banki szolgáltatás. Az elmúlt hónapok alatt 100 százalékot meghaladó mértékben nőtt az elektronikusan érkező átutalások száma, ma már több mint tízezer aktív felhasználót tartanak nyilván -- tájékoztatott Kálmán László.
A pénzintézet egyelőre párhuzamosan tovább üzemelteti a két elődbank külön-külön kiépített hálózatát, az új ügyfeleknek viszont már csak a K&H Elektra rendszerét ajánlja.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.