A hitelintézetek tapasztalatai szerint a tanév kezdetekor ugrásszerűen megnő az érdeklődés a diákoknak szóló szolgáltatások iránt, ezért erőteljes akciósorozatba kezdtek a banki kapcsolatot még ki nem alakított tanulók megszerzéséért.
A piaci szereplők ennek során elsősorban az elektronikus szolgáltatások igénybevételét próbálják ösztönözni, és több kedvező ajánlat a diákévek utáni időszakra is érvényes. Az e területen is piacvezetőnek számító OTP Bank jelenleg csaknem 325 ezer Junior számlát kezel, de jelentős ügyfélszám-növekedésről számolt be az Erste, az MKB, a Budapest, valamint a HVB Bank is.
Az általános akciók mellett egyedi kedvezményeket is bevetnek a szolgáltatók: egyes hitelintézeteknél például a speciális áruhitel konstrukcióval laptophoz juthatnak az érintettek.
A hosszú távú bizalom kiépítése szempontjából fontos, hogy az ügyfél elégedett legyen szolgáltatójával - vélik a piaci szereplők. VGO
A teljes cikk az alábbi linkre kattintva olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.