Pénz- és tőkepiac

Ingyen pizzával és díszcsomagolással csalogatnak a bankok az USA-ban

A válság speciális marketing módszerek alkalmazására sarkalta az amerikai bankokat. Az ingyenes díszcsomagoláson át a pizzán keresztül a mosózsákokig mindent megpróbálnak a kliensek megszerzésére.

Az ingyen pizzán kívül a TD ügyfelei kaphatnak ingyenes mosózsákot és 22 bevásárlóközpontban ingyenesen csomagoltathatják be a megvásárolt ajándékokat - közli a New York Times. A cég marketingjéért felelős Tierney Communications az "Amerika legkényelmesebb bankja" jelzőt találta ki a TD-re és a vezetők elmondása szerint igyekszik a lehető legpozitívabban feldolgozni a válsághelyzetet.

"Ha meg tudjuk nevettetni az embereket, az már eredmény" – jelentette ki a FirstBank reklámkampányát tervező TDA Advertising and Design kreatív igazgatója. A TDA "Segítünk Önnek takarékoskodni" jeligére készített reklámokat. Ezek keretében úgy mond sztárokat örökbefogadó nyilatkozatokat tartalmazó plakátok jelentek meg, rajtuk egy-egy üveg lekvárral, amely X.Y. sztár konyhájából érkezett.

A kreatív szerint a válság nehézsége, hogy mindenki megérzi, függetlenül attól, hogy saját pénztárcáját érinti-e, szerinte ezért van szükség ezekre a kedves reklámokra. Az igyekezet szemlátomást a bankszektorral jellemző. Míg a TNS Media Intelligence adatai szerint a reklámokra fordított költség az összes kategóriát tekintve két százalékot csökkent az előző év hasonló időszakához képest, addig a pénzügyi szektorban két százalékkal növekedett a hirdetések száma.

marketing Bank reklám kreatív pizza
Kapcsolódó cikkek